مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از خرید ۶ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری خراسان شمالی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   جعفر شهامت گفت:نیمی از ماشین آلات راهداری  فرسوده است و به نوسازی نیاز دارد و ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات در این اداره کل به کارگیری می شود که از این تعداد ۱۳۰ دستگاه فرسوده است.

او گفت: اعتبار مورد نیاز برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده را ۴۰۰ میلیارد ریال دانست؛ امسال دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه قیرپاش، دو دستگاه نمک پاش و یک دستگاه بیل برف روب خریداری و ۵ دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودر نیز بازسازی اساسی و کامل شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی  گفت: امسال ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات راهداری با صرف ۱۱۰ میلیارد ریال تعمیر شده و حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تعمیرات ماشین آلات نیاز است.

 بیل مکانیکی ، لودر، گریدر، کامیون، کامیونت و کمرشکن بیشترین ماشین آلات مورد نیاز این اداره کل است؛ برنامه برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده شامل خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری، دو دستگاه لودر، یک دستگاه پیکور و دو دستگاه نمک پاش طی ماه اخیر انجام شده است که تا پایان سال جاری تحویل استان خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.