معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت پرداخت بدهی بدهکاران شبکه بانکی تا آخر اسفند امسال تمدید شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - دارا فرامرزی گفت: بر اساس قانون بانک مرکزی، آخرین مهلت پرداختی بدهی بدهکاران بانکی که تسهیلات تولیدی دریافت کردند تا آخر اسفند سال جاری تمدید شد.

او گفت: به موجب این قانون ، تسهیلات به قراردادهای قبل و بعد از سال ۹۳ تقسیم شده و در شرایطی قراردادهای امهالی و جریمه مازاد بر سود قراردادی حذف می شود.

فرامرزی گفت: چنانچه بانک به تکلیف قانونی خود مبنی بر اعلام مانده بدهی با اعمال قانون فوق و به صورت کتبی عمل نکند ، به بازرسی بانک مربوطه در مرکز استان مراجعه و ضمن اعلام مراتب ، با ارسال اظهارنامه نیز به بانک هشدار دهید که عواقب هرگونه اقدامی که منجر به محرومیت از مزایای قانون گردد ، بر عهده بانک مربوطه می باشد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بر اساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۱ واحد غیر فعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و پنج واحد غیر فعال مستقر در خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی استان تا پایان امسال باید به چرخه تولید برگردند.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ واحد تولیدی غیر فعال با سرمایه گذاری بیش از ۴۶ میلیارد ریال به چرخه تولید برگشتند.

فرامرزی گفت: با راه اندازی مجدد این واحدها ۴۸ تن مشغول به کار شدند.

او گفت: در مجموع از پارسال تا کنون ۵۷۶ تن با راه اندازی مجدد واحدهای تعطیل در بخش صنعت مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.