مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان مرغ منجمد موردنیاز خود را بعد از خرید در سامانه بازرگام، به صورت رایگان درب منازل تحویل بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - قدرت‌الله ویسی گفت: زیر ساخت‌های توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در استان فراهم شده و مردم می‌توانند مرغ منجمد را بعد از سفارش و خرید روی سامانه بازرگام، آن را رایگان درب منازل خود تحویل بگیرند.
 
او گفت: آماده کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در این استان کار سختی بود که با تلاش همکاران و حمایت‌های مدیر ارشد بخش کشاورزی محقق شد.
 
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توافقات تهران با شرکت پست پیشگامان برای توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در سراسر کشور، گفت: ما هم تابع برنامه‌های کشوری هستیم، اما از وجود رقابت بین شرکت‌های مختلف متقاضی استقبال می‌کنیم.

ویسی گفت: عملیات توزیع هوشمند گوشت مرغ منجمد در این استان را با شرکت پست پیشگامان آغاز می‌کنیم و هر شرکت رقیبی که از تهران مجوز‌های لازم را بگیرد می‌تواند در کنار این شرکت فعالیت کند.

او از معرفی یک شرکت بومی به سازمان مرکزی تعاون روستایی برای توزیع اینترنتی در این استان خبر داد و گفت: ملاک ما برای همکاری با این شرکت‌ها، اخذ مجوز‌های لازم است.

ویسی گفت: سردخانه ۵ تنی زیر صفر شرکت پست پیشگامان آماده و ۲ غرفه نیز در گلستان ۱۰ یاسوج نیز همراه با سهمیه مرغ منجمد به آن‌ها تحویل شده است.
 
او گفت: مسئولیت توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی به تعاون روستایی واگذار شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان به ایام پایان سال اشاره کرد و گفت: باید هر چه سریع‌تر سامانه بازار گام متعلق به شرکت پست پیشگامان در این استان فعال شود چرا که وقت بسیار تنگ است و مردم باید هر چه زودتر به خرید از این سایت دسترسی داشته باشند و بتوانند به صورت رایگان مرغ منجمد را درب خانه‌هایشان تحویل بگیرند.
 
او از اضافه شدن دیگر کالا‌ها از جمله برنج و روغن و تخم‌مرغ در این سامانه در روز‌های آتی خبر داد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.