مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم جشن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب در تعاون روستایی استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - ویسی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

او دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان را از دستاوردهای دیگر این انقلاب برشمرد و گفت: با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از این دستاوردها دفاع کنیم.

حجت الاسلام مصطفوی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل و سه سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت: در وضعیت سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه انتخابات، مردم در تعیین سرونوشت خود تاثیر گذار هستند.

او وابستگی بیش از حد به بیگانگان، فقر و محرومیت و آشفتگی اوضاع اقتصادی و برپایی مراکز فساد و فحشا را از دستاوردهای رژیم شاهنشایی عنوان کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به مذهب تشیع هویت بخشی شد که این باعث شد به نقش و جایگاه تشیع در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای داده شود. 

در حاشیه این مراسم نمایش، سرود، مولودی خوانی اجرا شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.