با هدف نیازسنجی آموزشی، افزایش سطح دانش فنی و تحقق شایسته پروری در شرکت ملی حفاری ایران، نخستین آزمون فنی برای اولین گروه از کارکنان ارکان ثالث و حجمی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - نماینده مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: براساس دستور مدیریت ارشد سازمان در ابتدای امسال و تشکیل کارگروهی در این ارتباط، برای نخستین بار برنامه جامع توسعه نیروی انسانی عملیاتی از طریق این کارگروه برنامه ریزی و اجرایی گردید.

مهدی نکونام می گوید: این برنامه با شناسایی جامعه هدف کارکنان مورد نظر به عنوان اولین گام در شش ماه گذشته آغاز و در دومین گام با اجرای اولین آزمون فنی مجازی برای کارکنان ارکان ثالث و حجمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ دنبال شد.

 در این آزمون که با هماهنگی مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و همکاری مرکز آموزش آن شرکت برنامه ریزی گردید در قالب اولین گروه، تعداد ۲۰۸ نفر از کارکنان ارکان ثالث و حجمی شاغل در بخش‌های عملیاتی، پس از ثبت نام و پذیرش، فرصت حضور در این آزمون را کسب کردند.

برای رفع مشکلات احتمالی و هماهنگی بهتر، آموزش مراقبین و رفع اشکالات شرکت کنندگان آزمون، قبل از آزمون اصلی طی سه مرحله آزمون‌های آزمایشی و شبیه سازی در تاریخ‌های ۲۴، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه از طریق بستر آنلاین برگزار و توضیحات لازم در خصوص نحوه شرکت در آزمون و تنظیمات دستگاه‌های الکترونیکی به اطلاع شرکت کنندگان رسید.

 آزمون گروه دوم نیز که حدود ۲۱۰ نفر از دیگر همکاران می‌باشد،۱۳ اسفندماه به همین شیوه برگزار خواهد شد و مجموع پذیرفته شدگان گروه‌های دوگانه مرحله اول در اوائل سال ۱۴۰۱ دوره‌های آموزشی بلند مدت خود را از طریق برنامه ریزی‌های آتی که متناسب با تحلیل داده‌های نتایج آزمون و مصاحبه‌های حضوری آزمون دهندگان صورت خواهد پذیرفت، آغاز می‌شود.

کار آموزان پس از فارغ التحصیلی در دوره‌های ضمن خدمت متناسب با نیازسنجی آموزشی احصاء شده و مطابق با قوانین و مقررات موجود به ادامه خدمت در مسئولیت‌های محوله مبتنی بر شایستگی‌های کسب شده همت خواهند گمارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.