مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان از برگزاری مرحله دوم مسابقات بصائر ویژه نابینایان سراسر کشور از ۳۰ بهمن‌ به مدت دو روز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سیدمرتضی نیکزاد گفت: دومین دوره مسابقات قرآن بصائر ویژه افراد نابینا و کم‌بینا در سطح کشور در حال برگزاری است. مرحله مقدماتی با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه و کارشناسان و هیئت داوران و نیرو‌های اجرایی مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد.

او می گوید مرحله دوم از امروز، ۳۰ بهمن‌به مدت دو روز و در آستانه ۲۷ رجب نیز فینال برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر به صورت مجازی دوشنبه، ۲۶ رجب مصادف با نهم اسفندماه شب مبعث حضرت نبی اکرم (ص) اجرا خواهد شد.

مرحله دوم در سه گروه سنی برای بانوان و آقایان نابینا برگزار می‌شود که رشته قرائت تحقیق ویژه آقایان، رشته قرائت ترتیل ویژه بانوان و رشته‌های هفت‌گانه حفظ (حفظ ۱، ۲، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل) در حال برگزاری است.

 قبل از اجرای مرحله مقدماتی، آزمون سطح‌بندی برگزار شد تا در آینده برای این افراد بتوانیم طرح‌های مختلف آموزشی با توجه به سطح مهارت قرآنی‌شان تدوین کنیم.

مرحله مقدماتی از ۱۷ تا ۱۹ بهمن‌ماه برگزار شد. افرادی که حداقل امتیاز را کسب کردند به مرحله دوم راه پیدا کردند و فینالیست‌ها نیز شنبه، هشتم اسفندماه اجرا خواهند داشت. تمام مراحل رقابت‌ها با استفاده از فضای اسکای‌روم و مناسب‌سازی شده برای افراد نابینا برگزار شد.

انتهای پیم/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.