فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی از رفع تعرض ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان با ارزشی بالغ بر هشتاد میلیارد ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - سرهنگ سعید شعبان زاده گفت: با توجه به گزارش اعلامی یگان حفاظت این اداره کل طی روز گذشته، یک مورد رفع تعرض فوری از اراضی دولتی واقع در اراضی ملی ضلع شمال اتوبان قزوین زنجان جاده اردبیلک، با انجام اقدامات حقوقی لازم، رفع تصرف شد.

اراضی که در این ناحیه به نحو درختکاری و شخم زنی تخریب و تصرف شده بود مجموعا به مساحت 20 هزار متر مربع و ارزشی بالغ بر هشتاد میلیارد ریال می‌باشد که توسط گشت یگان رفع تصرف شد.

همچنین یک مورد اجرای قطعی احکام در ناحیه شهری مهرگان، به مساحت دو هزار و 450 مترمربع و ارزش ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خلع ید، قلع و قمع و تخلیه شد.

 یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیرو‌های در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می‌توانند موارد را به شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.