مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت با شرکت ۵۲ هزار دانش آموز در استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حسنعلی عزت خواه در حاشیه بازدید از اجرای مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان شهرستان بویراحمد گفت: امسال در چهلمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان ۵۲ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.

او با بیان اینکه از ۵۲ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و ۸ هزار دانش آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند گفت: این مسابقات هر ساله در راستای آموزش، توسعه و ترویج فرهنگ ومعارف اسلامی به دانش آموزان برگزار می‌شود.

عزت خواه گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۱۳ شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد در هر ۳ دوره تحصیلی در حال برگزاری است که در این مرحله ۲ هزار و ۲۰۰ تن در ۱۴ رشته برای پسران و ۱۲ رشته برای دختران به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: این مسابقات برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مراحل آموزشگاهی و شهرستانی و برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم تا مرحله استانی و کشوری ادامه دارد.

سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر به همت مربیان پرورشی و همکاری خوب خانواده‌ها کهگیلویه و بویراحمد جایگاه خوبی در مسابقات قرآن، نماز و عترت کشوری دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: در مرحله آموزشگاهی این مسابقات در شهرستان بویراحمد بیش از ۱۵ هزار دانش آموز شرکت کردند که ۸۰۰ تن به مرحله شهرستانی راه یافتند.

کورش دلشاد گفت: از ۱۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز شرکت کننده در مرحله شهرستانی این مسابقات ۱۵۰ تن برگزیده رشته‌های مختلف مسابقات قرآن، نماز و عترت در دو گروه پسران و دختران و در مقاطع مختلف تحصیلی به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.