رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که دبیر کل حزب الله لبنان در موضعی قوی قرار دارد و نصرالله می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع عبری زبان در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله اعلام کردند که دبیر کل حزب الله لبنان در موضعی قوی قرار دارد و هیچکس در توانایی های او در این حزب تردیدی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز پنجشنبه، شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: «نصرالله به مهم‌ترین و تأثیرگذارترین چهره از حامیان ایران به‌ویژه پس از ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.»

این کانال عبری در ادامه به توانایی نظامی بالای حزب الله اذعان و تایید کرد که جنبش حزب‌ الله لبنان در حال حاضر از قابلیت‌های نظامی یک ارتش سازمان‌یافته و قوی برخوردار است که تسلیحات آن به‌ ویژه موشک‌هایش می تواند تمام اراضی اشغالی را پوشش داده و مورد هدف قرار دهد.

از طرفی دیگر نیز وب سایت شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله نوشت که جنبش حزب الله سال هاست که توانسته موشک‌های خود را به موشک‌های نقطه زن تبدیل کند.

همچنین روعی کیس، خبرنگار امور عربی شبکه کان در یادداشتی اظهار داشت که نصرالله در سخنان خود هم به صورت غیرمستقیم و هم به صورت علنی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به زودی ناپدید خواهد شد.

دنی سیترینوویچ، کارشناس صهیونیستی مسائل خاورمیانه و ایران نیز در واکنش به سخنان نصرالله گفت که اظهارات دبیر کل حزب الله لبنان به معنای شکستن تعادل و تغییر قوانین بازی است و از سخنان او می‌توان این پیام را دریافت کرد که نبرد تا زمانی که رژیم صهیونیستی قوانین بازی را حفظ کند، ادامه نخواهد داشت.

سیترینوویچ با بیان اینکه حزب الله در حال برقراری مجدد معادلات پاسخ به ویژه در رابطه با فعالیت رژیم صهیونیستی در سوریه است، توضیح داد که ممکن است در آینده شاهد تغییر معادله پاسخ حزب الله باشیم.

سید حسن نصرالله روز چهارشنبه در سخنرانی خود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال انحطاط و در مسیر نابودی است، توضیح داد که رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر متوجه شده است که جنگیدن پرهزینه است و اصطلاح «نبرد بین جنگ‌ها» را ابداع کرده است.

نصرالله با تاکید بر اینکه جوانان حزب‌الله توانایی همگام شدن با هر پیشرفتی را دارند و آماده هرگونه پیشرفت جدید در صنایع نظامی هستند، خاطرنشان کرد که مقاومت لبنان تصمیم گرفته است پدافند هوایی خود را که سال‌هاست با دشمنان مقابله می‌کند ، فعال تر و قوی تر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۳۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
در مورد قدرت مقاومت اگه کسی غیر از این می گفت جای تعجب داشت.
آخرین اخبار