استاندار اردبیل گفت: هر تصمیمی که در جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گرفته می‌شود قانونی و لازم الاجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت:با برداشتن موانع از طرح های تولیدی رونق فضای کسب و کار و تولید ثروت در استان شتاب می گیرد و مشکلات واحدها در ستاد تسهیل بررسی و در هر صورت تعیین و تکلیف می شوند.

استاندار اردبیل می گوید: هرگونه موانع در بحث صدور مجوز که مشکل زیست محیطی و چالش آبی نداشته باشد با کاهش بروکراسی اداری بر داشته می شود تا شاهد رشد و توسعه در سطح استان باشیم.

به گفته عاملی ، وقتی در یک منطقه محروم ، در یک کارگاه برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد می شود، باید شرکت شهرک های صنعتی و دستگاه های مرتبط جهت تسهیل و انتقال سند و ایجاد زیرساخت های لازم همکاری کنند.

استاندار اردبیل گفت: هر هفته جلساتی برای حل مشکلات و رفع موانع تولید در سطح استان برگزار می شود ،‌در این راستا دستگاه های اجرایی متولی باید پیگیر مشکلات از مرکز باشند تا ارباب رجوع در مسیر ادارات معطل نشوند.

عاملی تدوین برنامه تحول آفرین و ایجاد زمینه مناسب برای کسب و کار را از الویت های اصلی در استان بر شمرد و گفت: برای رونق و توسعه صنعت، تولید ثروت و ارتقای شاخص های اقتصادی ، مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل ضرورت دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.