زارعی کوشا با اشاره به اینکه تعهد ایجاد اشتغال در استان کرستان برای سال آینده ۳۳ هزار نفر است، گفت: ایجاد اشتغال باید مهمترین دغدغه همه مدیران در این استان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - استاندار کردستان در نهمین جلسه شورای اشتغال استان، بر ضرورت تحقق تعهدات استان به ویژه ایجاد ۳۳ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: این کار ساده نیست و از هم‌اکنون باید مقدمات آن انجام شود.

دکتر زارعی‌کو‌شا خواستار تعیین برش شهرستانی و دستگاهی ایجاد ۳۳ هزار شغل در استان شد و گفت: نگاه ما باید هم علمی باشد هم اجرایی و برای تحقق این تعهد باید از تجربیات گذشته و توان علمی استان استفاده شود

او فرمانداران را مسئول مستقیم اشتغال در شهرستان‌ها اعلام کرد و از آنها خواست بر ثبت و رصد سامانه اشتغال در شهرستان‌ها نظارت دقیق داشته باشند.

استاندار کردستان با یادآوری اینکه تاخیر و تعلل در صدور مجوزها و استعلام‌ها یکی از موانع جدی جذب سرمایه‌گذاری‌ در کردستان است، گفت: باید بسته‌های آماده سرمایه‌گذاری که تمامی استعلام‌ها و مجوزهای آن صادر شده است، داشته باشیم و آنها را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

زارعی کوشا گفت: بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، توسعه واحدها و استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی، از مهمترین برنامه‌های دولت است که باید با تمام توان برای تحقق آن تلاش کنیم.

در جریان برگزاری این جلسه که با حضور وبیناری فرمانداران تابعه استان کردستان برگزار شد، مهمترین مسائل پیرامون اشتغال در کردستان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.