مدیر کل صدا وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان این مرکز، رتبه های برتر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - یوسف افشار نیا گفت: نمایش رادیویی مافگه، تولید معاونت صدای مرکز چهارمحال و بختیاری، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی زهرا اسماعیلی تندیس و دیپلم افتخار  اثر برگزیده چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را از آن خود کرد.

خانم اسماعیلی همچنین، دیپلم افتخار بهترین «کارگردانی» و دیپلم افتخار بهترین «نویسندگی» را  به نام خود ثبت کرد.

 «الهه علیزاده» هم، لوح تقدیر برترین «بازیگری زن» را برای هنرمندی بی نظیر در نمایش «مافگه» از آن خود کرد.

همچنین «رضا حیدری» صدابردار این اثر هنری، نامزد دریافت جایزه بهترین صدا برداری بود.

«مافِگَه» به بنای یادبودی گفته می شود که بختیاری ها برای بزرگان، جنگاوران و دلیرمردان خود بنا می کنند.


بیشتر بخوانید


محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی از  زحمات مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و هنرمندان این مرکز در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قدردانی کرد.

در پیام آقای رحمتی آمده است:  برتری نمایش رادیویی مافگه، تولید معاونت صدای مرکز چهارمحال و بختیاری در چهلمین جشنواره تئاتر فجر و کسب چهار جایزه نفیس جشنواره در بخش‌های بهترین اثر برگزیده، بهترین کارگردانی، بهترین نویسندگی، بهترین بازیگری زن و نیز نامزدی دریافت جایزه در بخش صدابرداری را به همکاران خلاق، متعهد و هنرمند آن مرکز به ویژه زهرا اسماعیلی، الهه علیزاده و رضا حیدری تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران پرتلاش و هنرمند، توفیقات روزافزون را از درگاه الهی برای آنان خواستارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار