ساخت فیلم تلویزیونی بی خوابی در نهبندان کلید خورد

ساخت فیلم تلویزیونی بی خوابی با رویکرد گذشت و بخشش و زنده نگه داشتن دستورات قرآن کریم در شهرستان نهبندان آغاز شد.


باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: عوامل اجرایی و بازیگران میهمان و بومی فیلم تلویزیونی بی خوابی ۴۰ نفر هستند که به مدت ۲۰ روز در سطح شهر و مکان‌های دیدنی نهبندان ضبط می‌شود.

زارع گفت: پرداختن به معارف دینی و اخلاقی و ترویج فرهنگ صبر و گذشت از سیاست‌های صدا و سیماست که در کنار آن معرفی آداب و رسوم و ظرفیت‌های شهرستان نهبندان در این فیلم به چشم خواهد خورد.

او گفت: توجه به جوانان و پیوند بین جوانان امروز و دیروز در این فیلم تلویزیونی دیده شده است و پس از پایان کار تصویرداری و تدوین از شبکه‌های سراسری و شبکه خاوران پخش شود.

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: فیلم بی خوابی، پنجمین فیلم تلویزیونی صدا و سیمای خراسان جنوبی است که در استان کلید خورده است.

به گفته زارع در تولید این فیلم علاوه بر بازیگران مطرح کشوری از عوامل شهرستان نهبندان در حوزه بازیگری نیز استفاده شده است که این نوید را خواهد داد که در آینده فیم‌های داستانی بومی در خراسان جنوبی ساخته شود.

رحیمی تهیه کننده و کارگردان فیلم بی خوابی نیز گفت: تلاش بر این است تا این تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای در ایام مناسبتی همچون شب‌های قدر پخش شود.

سجاد پور نویسنده این فیلم تلویزیونی نیز گفت: هدف ما از حضور در استان‌ها و مناطق، اجرای عدالت فرهنگی و شناسایی قابلیت‌های بصری و فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف کشور است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: تله فیلم ، ساخت فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.