استاندار خراسان جنوبی:

پیشرفت‌های انقلاب الگویی برای جهانیان است

قناعت گفت: انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت های آن به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - استاندار خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بیرجند که پس از برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن انجام شد گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران و آرمان هایش به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.

او گفت: آمارهای معتبر و بین المللی نشان می دهد که ایران در حال رشد است و این رشد نشان دهنده رسوخ آرمان های انقلاب در متن زندگی مردم است.

قناعت گفت: طبق اذعان خارجی ها، ایران با سرعتی باور نکردنی در حال حرکت به قله های پیشرفت است.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون در همه انقلاب‌ها دیده شده است که پس از یک دهه از عمر آن انقلاب، زوایا و انحرافاتی برای آن پیش آمده است، اما انقلاب اسلامی ایران چنین انحرافی را نداشته است و ثبات دارد.

او گفت: پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی را در ایران شاهد هستیم و توانسته ایم علوم مختلفی را که تا پیش از انقلاب از آن محروم بوده ایم را عرضه کنیم.

قناعت گفت: پیشرفت در حوزه زیست فناوری، سلول‌های بنیادی، پیوند اعضاء و سایر علوم در حوزه‌های مختلف از جمله پیشرفت‌های ایران است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن اکنون در حال ریختن بذر ناامیدی است و رسانه‌های غربی سعی دارند مشکلات و ضعف‌های ما را صد برابر کنند که باید نسبت به این اقدام دشمن هوشیار باشیم.

او گفت: فریب دشمن را نخوریم؛ ما آمریکا را در حوزه نظامی، سیاسی و امنیتی به عقب راندیم و به فضل الهی در حوزه اقتصادی نیز به عقب می‌رانیم.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.