آیت الله ناصری گفت: انقلاب اسلامی ایران تحت تعالیم اهل‌بیت (ع) به پیروزی رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: سیره امیرالمومنان و روحیات ایشان در همه زمینه‌ها سرآمد است و بسیاری از فضائل آن حضرت را انبیاء الهی نیز ندارند که از آن جمله می‌توان به ولادت ایشان در خانه کعبه اشاره کرد.

او می گوید: حضرت علی (ع) در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خدا نیز به شهادت رسید و این بزرگترین فضیلت آن حضرت است و ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که ما را جزو دوستان و شیعیان حضرت علی (ع) قرار داده است.

ناصری گفت: باید تلاش کنیم نسل خود را طوری تربیت کنیم که دوستدار و شیعه حضرت علی (ع) باشد، خدمت در مسیر اهل بیت (ع) خود بالاترین پیشرفت و ترقی و حرکت در مسیر تعالی است.

امام جمعه یزد ادامه داد: انقلاب ما تحت تعالیم الهی و تعالیم اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و بر پایه همین تعالیم، ریشه طاغوت بریده شد و ظلم‌هایی که کردند، ریشه کن شد.

این موضوع را امام جمعه یزد در دیدار با خانواده ساداتِ شهدای بازاریان استان مطرح کرد.

آیت الله ناصری گفت: موزه‌های انگلیس و فرانسه مملو از اموال ایران است،  این‌ها سال‌های سال کشور ما را تاراج کردند و شاه کشور نیز نوکر آن‌ها بود، اما اکنون آزادیم و گرچه آزار و تحریم دارند، اما این تحریم‌ها عامل رشد است.

به گفته ناصری اگر در این مسیر امید به عنایات حق و توکل قوی داشته باشیم، در چند سال آینده از هر نظر جزو رتبه‌های اول دنیا خواهیم شد و جهان اسلام به انقلاب اسلامی ایران افتخار خواهد کرد.

امام جمعه یزد می گوید:  امروز بسیاری از کشور‌های اسلامی، خود را مدیون ایران می‌دانند و به رغم همه تبلیغات سوئی که نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد، پیشرفت و ایستادگی خود را مرهون انقلاب و افراد آزاده‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.

آیت لله ناصری گفت: باید قدر انقلاب را بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت به مردم و انقلاب به کار بگیریم و تلاش کنیم انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) برسانیم.

او می گوید: امام خمینی (ره) معتقد بود که انقلاب ما مقدمه انقلاب امام زمان (عج) است، باید در مسیر پاسداری از این انقلاب مقاومت کنیم و بدانیم که عنایت خدا متوجه این انقلاب است و این انقلاب به پیروزی نهایی خواهد رسید، اما باید توکل و استقامت داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.