به مناسبت دهه مبارک فجر، سالن ورزشی چندمنظوره شهدای زرگرشهر در شهرستان بابل به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره زرگرشهر در بخش لاله آباد شهرستان بابل از سال ۸۹ آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به اتمام رسید.

این آیین با حضور شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، خسرو قمری مدیرکل امور استان ها، فلاح مدیرکل حقوقی، ارجمندی مشاور وزیر ورزش و جوانان، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ولی‌زاده فرماندار و عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و مردم منطقه برگزار شد.

شکوه فر در این آیین گفت: ورزش یک امر جمعی است و ساخت این سالن ورزشی هم با همدلی، همراهی و تعامل همه مسئولان و نهاد‌ها محقق شد. کار ورزش جزیره‌ای نیست و همه ارکان تصمیم گیر باید نقش آفرینی کنند.

 شورای ورزش و شورای ساماندهی جوانان با ریاست استاندار هر استان برگزار می‌شود که نشان دهنده این است که در ورزش و جوانان همه آموز به صورت مجموعه‌ای و با تعامل دستگاه‌ها و نهاد‌ها به سرانجام می‌رسد.

به گفته شکوه فر  نقش خیرین ورزشی ساز در توسعه زیرساخت‌های وزارت ورزش و جوانان مشهود است، چراکه با بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان و حجم وسیع زیرساخت‌های نیمه ساز، سال‌ها باید منتظر تکمیل پروژه‌ها باشیم و بدون حضور مردم و خیرین ورزشی ساز، تحقق توسعه زیرساختی در ورزش و جوانان مشکل خواهد بود. 

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این آیین گفت: تقدیر و تشکر از زحمات همه عزیزان که یاریگر ما در تکمیل پروژه‌ها هستند به خصوص کریمی و سعادتی نمایندگان بابل که همواره مجموعه ورزش استان از وجودشان بهره‌مند است.

ولی زاده گفت: پروژه‌های مختلفی در حوزه ورزش شهرستان به بهره برداری رسید و چهره‌های ورزشی شاخصی در بابل داریم، اما امکانات ورزشی متناسب با جمعیت ۵۳۵ هزار نفری شهرستان نیست و سرانه ورزش بابل، ۰/۶ متر است که پایین‌تر از استاندارد کشور است.

پروژه ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل دغدغه جدی مسئولان و مردم است و ظرفیت‌های بسیار خوبی در ورزش بابل وجود دارد که نیازمند توجه جدی شود.

به گفته ولی زاده امیدواریم در دولت جدید که نگاه انقلابی دارد و از مدیران جوان و پرتلاش بهره می‌برد، زیرساخت‌های ورزشی توسعه یابد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.