معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از بررسی ۱۲ طرح گردشگری بخش‌خصوصی در کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوانسنندج  - آرمان وطن‌دوست گفت: ۱۲ طرح سرمایه گذاری در زمینه ایجاد تاسیسات مختلف گردشگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، سروآباد، سقز، قروه، دیواندره، دهگلان و کامیاران، به کمیته فنی گردشگری استان واصل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این طرح‌ها شامل ۱۰ مورد ایجاد واحد‌های پذیرایی و ۲ مورد اقامتگاه بوم‌گردی در استان بود که براساس نظر اعضای کمیته فنی گردشگری استان، از مجموع این طرح‌ها با یک طرح موافقت، ۲ طرح مخالفت و ۹ طرح نیز مشروط به استعلام شد.

او می گوید: موقعیت طرح، مساحت زمین و توان مالی سرمایه‌گذار، ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های گردشگری طی مراحل قانونی از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تاسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

وطندوست گفت:امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، شاهد رشد فزاینده صنعت گردشگری در استان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.