فرمانده سپاه ناحیه بردسکن از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -علیرضا جنیدی گفت: به مناسبت ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ۱۵۰۰ بسته معیشتی که ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۷۵ میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخوردار و مناطق عشایری در بردسکن به همت بسیج سازندگی ناحیه شهرستان توزیع شد.
 
او گفت: این بسته‌های معیشتی شامل حبوبات، روغن، برنج، مرغ و ماکارونی است که مجموع ارزش این بسته‌ها ۶۷۵ میلیون تومان است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: یکی از شاخصه‌هایی که در این دوره وجود دارد این است که بیش از ۱۰۰ نفر از زندانیان که به هر دلیل زندانی هستند خانواده‌های این افراد توسط مجموعه بسیج سازندگی و سپاه شناسایی و بسته معشتی بین خانواده‌های این افراد هم توزیع خواهد شد.
 
جنیدی گفت: توزیع بسته معیشتی دیگر در شب عید جهت نیازمندان خواهد بود و تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ بسته‌های معیشتی از ابتدای امسال به همت بسیج سازندگی ناحیه و سپاه شهرستان توزیع شده است و توزیع این بسته‌ها تا ریشه کن شدن ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

او گفت: عدم وجود سردخانه در شهرستان مشکل ساز شده و به جهت اینکه یکی از اقلامی که در دستور کار داریم گوشت و مرغ می‌باشد و برای اینکه مشکلی پیش نیاید ناچارهستیم سریع‌تر گوشت مرغ را توزیع کنیم، می‌طلبد مسئولین نسبت به ایجاد این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام// و. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار