معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه در شرایط مناسب کرونایی قرار گیریم اعزام دانشجویان و دانش آموزان این استان در قالب کاروان راهیان نور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رحمدل بامری   در نشست راهیان نور با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز مرد گفت: تصمیمات ستاد راهبردی و سند مصوب برای راهیان نور به عنوان نخستین نشست راهبردی با این موضوع اتخاذ شد.

او گفت: راهیان نور به عنوان یک دانشگاه انسان ساز و یک کار ماندگار عملی محسوب می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان می گوید: شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز میراثی را برای ما به ارمغان آوردند که باید روح و فکرمان از این میراث گرانبها تغذیه کند.

او گفت: جامعه ما باید از فضایل معنوی راهیان نور نهایت استفاده را ببرد و اهداف شهدا و امام شهدا را از این مسیر به نسل‌های آینده انتقال دهیم که یکی از این راه‌ها برگزاری سفر معنوی راهیان نور است.

بامری گفت:مردم، بسیجیان، کارمندان، روحانیون و دانشجویان از فرصت سفر راهیان نور استفاده کنند، زیرا این فرصتی است که باید همه آن را قدر نهاده و جان و دل و فکرمان را جلا دهیم.

به گفته او  اقشار مختلف جامعه باید با فضایل معنوی سفر راهیان نور آشنا شده و بدانند که شهدا ازجان خود به خاطر این خاک گذشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.