امام جمعه زاهدان گفت: وزارت اطلاعات با تلاش کارکنان مخلص خود که از روی ایمان برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، مورد رضایت رهبری انقلاب و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع)، اظهار کرد: امروزه چالش‌هایی در تربیت جوانان ما وجود دارد که مسئولین به خصوص معلمین موظف هستند که دانش‌آموز را از مقطع ابتدایی تا دانشگاه به درستی تربیت کنند و وحدت بین جوان شیعه و تسنن را زیاد کنند، دومین مکانی که باید برای تربیت جوانان ما تلاش کنند و نقش‌آفرین باشند دانشگاه‌ها هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا جوانانی با صلابت و با روحیه جهادگونه برای کشورشان تربیت کنیم به مثل جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و امروزه با کار‌های فرهنگی می‌بینیم که جوانان ما در تمام عرصه‌ها حضور گسترده دارند.

وی گفت: در کشور ارگانی برای برقراری نظم و امنیت همانند سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی تلاش می‌کنند و آن‌ها سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: این سربازان پرورش‌یافته مکتب امام زمان (عج) هستند، امروز همه این امنیت و آرامش را مدیون این عزیزان هستیم.

سلیمانی ادامه داد: در منشور امام علی (ع) و حکومت حضرت آمده است که اگر کسی برای آشوب جامعه و تخریب یک کشور اقدام کرد باید تازیانه بخورد، امروز خدا را شکر وزارت اطلاعات با تلاش خود و با پرسنلی که مخلصانه از روی ایمان برای امنیت تلاش می‌کنند باعث رضایت امام و رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: امنیت همین استان مرزی زبانزد کل کشور است و این چیزی نیست جز تلاش شبانه‌روزی عزیزان انتظامی و اطلاعاتی این فرزندان غیور کشور که همیشه آماده‌باش در برابر هجوم دشمنان هستند، این افراد اسرار مردم را به خوبی حفاظت می‌کنند.

وی گفت: این افراد وابسته به نظام هستند و سمت و سوی یک مذهب یا یک جریان را نمی‌گیرند، درست است که زیر مجموعه دولت هستند، اما هیچگاه خود را مختص یک دولت نمی‌دانند بلکه از ویژگی‌های کارشان این است که تفکر اباعبدالله و امام راحل را در ذهن دارند، به خاطر حق نظام و مردم این بزرگواران در صراط مستقیم حرکت می‌کنند.

سلیمانی افزود: از زیبایی کار این عزیزان این است که بستر شکوفایی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی در دست این عزیزان است و اگر امنیت در این استان برقرار است باعث شده بسیاری سرمایه گذار در این استان سرمایه گذاری کنند.

سلیمانی همچنین از دستگاه قضایی که برخورد جدی داشتند با امثال ریگی‌ها که برای ناامنی در این کشور با دشمن‌های این کشور دست داشتند، تشکر کردند.

انتهای پیام/ع

امروز برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان بهانه  ناامنی وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.