عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنانی در خصوص ائتلاف با آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی در زمینه ائتلاف با دشمنان آمریکایی و صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش المسیره، بدرالدین الحوثی دوشنبه شب میزبان هیئت‌هایی از قبایل شهر‌های «الجوبه» و «العبدیه» در استان مدرب در یمن بود.

وی در سخنانی خطاب به این هیئت‌ها گفت: تلاش‌های شما و همکاری هایتان در وقایع اخیر در راستای وحدت کلمه است. ما بر صلح و همکاری با طرف‌های موجه برای حل مشکلات در شهر‌های العبدیه و الجوبه تأکید می‌کنیم.

رهبر انصارالله یمن در ادامه افزود: دشمنان ما به دنبال رخنه در امت (اسلامی) ازداخل هستند؛ همچنانکه در اجرای اهدافشان اقدام به تجهیز کردن رژیم‌های سعودی و اماراتی کردند.

او همچنین تصریح کرد: ما به دنبال انتشار آگاهی هستیم تا افراد تحت تأثیر مبلغان فتنه، در خدمت آمریکا و اسرائیل قرار نگیرند.
او همچنین گفت: آنچه بر ما لازم است، اتحاد، تقویت برادری و موضعی یکپارچه است و هرکسی می‌خواهد که به صف دشمنان برود، به ملت و قبیله اش توهین کرده است.

بدرالدین الحوثی همچنین گفت: خطرناک‌ترین چیزی که امت (اسلامی) را تهدید می‌کند، ائتلاف با دشمنان واقعی - آمریکایی‌ها و اسرائیلی هاست. هر کسی که در کنار سعودی‌ها و اماراتی‌ها بایستد، در کنار همپیمانان آمریکایی و اسرائیلی ایستاده است.

از سوی دیگر، دفتر سیاسی انصارالله یمن در پیامی، سالروز خیزش ملت یمن علیه رژیم آل خلیفه را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: ما به ملت عزیز یمن یازدهمین سالروز آغاز انقلاب مردمی علیه رژیم ظالم و مستبد و مزدور آل خلیفه را تبریک می‌گوییم. ملت بحرین، ملتی مسلمان، آزاده و مجاهد است که دارای باطنی انسانی است، پاک، زنده، انسانی و یک سرشار از ایمان جهادی و انقلابی در برابر ظلم است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن همچنین انقلاب بحرین را انقلابی اسلامی در اصول اصیل و ارزشهایش و صادقانه در مواضعش در خصوص مسائل امت اسلامی خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار