جشنواره همای رحمت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با شناخت افراد و آثار برتر به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  آقای جوان پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه جشنواره همای رحمت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه رجب و فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با تدابیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی دبیرخانه مهدویت و امامت در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شده است و جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با موضوع همای رحمت به دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی واگذار شده است.
یکی از کسانی که مرور زمان وجود او را روشن‌تر و نیاز به شناخت وی را ضروری‌تر می‌سازد، انسان کامل، امام علی بن ابیطالب (ع) می‌باشد.
 بدون تردید امروزه انسان‌های تشنه عدالت و معنویت بیش از هر روز دیگر به الگو قرار دادن شخصیت حضرت امیر (علیه السلام) نیازمند است و این امر بستگی به شناخت و آگاهی همه جانبه از افکار، اندیشه‌ها و سیره و منش آن حضرت می‌باشد.

برگزاری این جشنوار‌ها باید تداوم یابد تا این مجموعه برای ترویج آموزه‌های دینی به نسل جوان بسیار موثر و توشه‌ای برای آخرت و برای افزایش وحدت اسلامی نیز مهم و حائز اهمیت باشد.

در پایان این مراسم کتاب «برکات و ره‌آورد‌های نماز اول وقت» توسط حجت‌الاسلام ایوب نجفی سردرودی از استادان مدعو و همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تألیف و توسط انتشارات مبین اندیشه قم نخستین بار به چاپ رسیده بود رونمایی شد و از منتخبین و داوران این جشنواره با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.