کلنگ اجرای طرح‌های آبرسانی به ۹۶ روستای استان قزوین به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  امروز در مراسمی اجرای طرح‌های تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی و سازمان بسیج سازندگی آغاز شد.

این طرح‌ها در قالب ۵ مجتمع آبرسانی روستایی الموت، ضیاء آباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان و فارسجین اجرا می‌شود.

برای اجرای این پروژه‌ها ۲ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۱ هزار و ۸۴۱ نفر از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان در این مراسم گفت: سپاه همه هویت خود را از مردم می‌داند و امروز هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خدمت به مردم منت بگذارد.

وی افزود: مردم با عظمت ایران بدون هیچ نگاه حزبی و سیاسی قابل تکریم هستند و سپاه برای همه مردم جان خود را فدا می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان به اجرای طرح‌های مشارکتی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مشارکتی را باهم شروع و با هم به اتمام می‌رسانیم و اگر بین راه کسی به هر دلیل نتوانست ادامه دهد، دستگاه‌های همراه ادامه دهنده مسیر باشند.

سردار رفیعی آتانی افزود: امروز مشکلات کشور را می‌شناسیم و لازم است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عزم راسخ برای حل آن‌ها اقدام کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به منظور رفع محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار، ۱۰ هزار پروژه آبرسانی در روستا‌های کشور تا پایان دولت سیزدهم اجرا می‌شود.

فاطمه محمدبیگی افزود: در جلساتی که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد مقرر گردید سالانه ۱۰ هزار پروژه آبرسانی روستایی در کشور اجرا شود.

محمدبیگی تصریح کرد: در سطح آبرسانی روستایی تلاش می‌کنیم از ۲۵ درصد پوشش به ۹۰ درصد در دولت سیزدهم برسیم و در تمام استان‌ها به همت سپاه، بسیج مقتدر و اداره آب شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس برای ارتقای سلامت مردم تلاش خواهند کرد و آسایش مردم برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.