مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان از کشته و مصدوم شدن ۱۱ نفر بر اثر سانحه رانندگی در جاده‌های استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت:  ساعت: ۶ و ۵۸ دقیقه در محور محور شوش _اندیمشک (شهرک مدنی)  تصادف یک دستگاه وانت با سمند  به فوریت‌ها گزارش شد که بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات  به محل اعزام شدند.

او می‌گوید:  مصدومان حادثه ۶ زن و ۳ مرد بودند  که با ۵ کد به بیمارستان امام علی اندیمشک و نظام مافی شوش منتقل شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان همچنین در ساعتساعت: ۲ و ۲۴  دقیقه بامداد  در تصادف کامیون: هفتگل جاده معدن سیمان  یک فوتی و یک مصدوم  گزارش شد.

 مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان پیش از این گفته بود ۶۵۹ نفر در ۹ ماه نخست امسال در حوادث رانندگی در مناطق درون و برون شهری خوزستان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷.۳ درصد افزایش دارد.
 سیدفرزاد حسینی  تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در ۹ ماه نخست پارسال در خوزستان را  ۶۱۴ نفر عنوان کرد که نشان دهنده افزایش تلفات ۴۵ نفری در ۹ ماه امسال است.

به گفته او   از کل مراجعان صدمه دیده ناشی از تصادفات رانندگی در ۹ ماه امسال تعداد ۲ هزار و ۹۴۴ نفر زن و ۹ هزار و ۱۸۸ نفر مرد بودند.

در ۹ ماه امسال تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۲ نفر به دلیل صدمه ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی خوزستان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۰هزار و ۷۱۱ نفر بود ۱۳.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.