معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۲ نفر از هم استانی های عزیز به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سید محمد علوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۸۱۰ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند و مورد بررسی بالینی و تست تشخیصی قرار گرفتند که این آمار نسبت به روز قبل از آن سیر افزایشی داشته است.

به گفته او  در این مدت ۲ هزار و ۸۷ بیمار شناسایی شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی‌شده ۶۲۴ نفر افزایش داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها در  این مدت را  ۱۱۶ عنوان کرد و گفت:  نسبت به روز قبل از آن ۵ مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم.

این مقام مسئول  می‌گوید: در این روز ۴۲۰ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان کاهش داشته است.

به گفته آقای علوی  در مجموع تاکنون ۵۲۶ هزار و ۵۳۳ بیمار بهبود یافته‌اند بدین ترتیب میزان بهبودی در خوزستان حدود ۹۷ درصد است.

  ۶ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۷۶۸ دوز واکسن در خوزستان تزریق شده که بر این اساس پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۴.۶ درصد و نوبت دوم ۷۱.۴ درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۲۷.۲ درصد است.

در حال حاضر ۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار