شهردار زاهدان بر زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در اجرای برنامه‌ها به ویژه موضوع حفظ و توسعه‌ی فضای سبز تاکید کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - در نشستی که با حضور شهردار زاهدان، معاونت خدمات شهر، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌ها به منظور استقبال از بهار و گرامیداشت هفته درختکاری برگزار شد و بر ضرورت هماهنگی بین بخشی جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها تاکید شد.

 براهویی شهردار زاهدان گفت: بهسازی، بازسازی و آماده سازی پارک‌ها و سایر تفرجگاه‌های سطح شهر به ویژه کمپ‌های نوروزی به لحاظ برخورداری از سرویس‌های بهداشتی مناسب، آبخوری ها، گلکاری، مبلمان، نورپردازی، رنگ آمیزی و سایر امور مرتبط باید جزء امور اولویت دار در تمامی مناطق در دستور کار قرار داشته باشد تا بتوان خدمات مورد نیاز را به مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

او گفت: با توجه به ضرورت ارتقا و توسعه‌ی فضای سبز شهری و تاکیدات استاندار در این خصوص باید برنامه ریزی مناسبی جهت درختکاری، گلکاری در پارکها، بلوار‌ها و پیاده رو‌ها صورت پذیرد و بهتر است که این امر مهم در هفته درختکاری با حضور مسئولین استانی، ائمه جمعه و جماعات، علماء و اقشار مختلف به صورت ویژه عملیاتی و در تمام شهر گسترش یابد.

شهردار زاهدان ضرورت مشارکت عموم مردم و همکاری آن‌ها را در بحث توسعه فضای سبز شهری مورد توجه قرار داد.

براهویی گفت: با توجه به اینکه امسال مراسم و برنامه‌های روز درختکاری در بلوار ارتش برگزار خواهد شد لذا باید به موازات دعوت و حضور مدیران و مسئولین، زمینه‌ی مشارکت حداکثری مردم در این مراسم نیز به خوبی فراهم شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.