مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در نشست مشترک با فرماندار زهک ، امکان توسعه ناحیه صنعتی این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی  شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان علیرضا راشکی  گفت:در نشست مشترک با فرماندار شهرستان زهک که مدیران اداره های منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین صنعت ، معدن و تجارت حضور داشتند ، امکان توسعه ناحیه صنعتی شهرستان زهک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

او می گوید: با توجه به سفر اخیر معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به سیستان و تاکید ایشان بر امکان انجام مطالعات منطقه ای ،حمایت و کمک به زیست بوم کسب و کار حوزه شمال استان ، بازدیدهای میدانی و مطالعات کارشناسی با هدف استفاده از ظرفیت ها و مزیت های اقتصادی و صنعتی حوزه سیستان در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان  پس از بازدیدهای میدانی و مطالعات کارشناسی به استفاده از ظرفیت پرورش ماهیان گرمابی و سردآبی به صورت پرورش در استخرها و حوضچه های ثابت و سیار به عنوان یکی از مزیت های اقتصادی شهرستان زهک بحث و تبادل نظر گردید.

راشکی گفت:این پتانسیل می تواند در مطالعات فراگیر دوباره بررسی و به عنوان یکی از قابلیت ها و مزیت های اقتصادی شهرستان زهک در پیاده سازی خوشه کسب و کار پرورش ماهیان گرمابی و سردآبی در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

او گفت: در راستای تحقق این هدف ، از چند مجموعه فعال و موفق در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی و سردآبی در شهرستان زهک که توسط بخش خصوصی احداث شده است بازدید به عمل آمد.

 ناحیه صنعتی زهک در حال حاضر با گستره ۱۰ هکتار در فاصله یک کیلومتری شرق شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار