تدوین برنامه چهار سال آینده فارس تا پایان سال ۱۴۰۰

استاندار فارس با تاکید بر اینکه برنامه توسعه ای استان باید مبتنی بر آمایش سرزمین باشد، گفت: برنامه چهار سال آینده استان فارس تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدهادی ایمانیه در جلسه آمایش سرزمین گفت: این جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران ارشد حوزه صنعت، معدن و کشاورزی و خدمات برگزار شد و هدف از این جلسه تدوین برنامه ۴ساله توسعه استان است که قبل از پایان امسال تهیه شود.

او گفت: اجرای برنامه‌ها براساس آمایش سرزمین بصورت ماهانه رصد و پایش خواهد شد تا اگر عقب ماندگی است بسرعت برطرف کنیم و اگر انحرافی است اصلاح کرد.

به گفته استاندار فارس؛ با توجه به اینکه امسال آخرین سال اجرای برنامه ششم توسعه کشور است و هنوز تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تکلیف آن مشخص نیست احتمالا برنامه ششم توسعه تمدید خواهد شد.

او از تدوین برنامه‌ی توسعه‌ای هر چهار سال یکبار خبر داد و گفت: زمانی که برنامه هفتم تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفت در صورت داشتن تفاوت برنامه توسعه‌ای با برنامه هفتم توسعه کشور موارد را برطرف خواهیم کرد.

ایمانیه می‌گوید: بروزرسانی این برنامه تا قبل از ۱۵ اسفندماه انجام می‌گیرد تا با مشارکت سازمان‌ها و مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم از ابتدای سال ۱۴۰۱ به مدت ۴سال در چهارحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات برنامه را پیش ببریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار