۴۹۵ تابلو و علائم رانندگی در مهاباد نصب و راه اندازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: امسال ۴۹۵ تابلو و علائم رانندگی در محور‌های جاده‌ای نصب و راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- رحمت نویدی نیا گفت: در راستای حفظ سلامتی و تندرستی رانندگان امسال ۴۹۵ تابلو و علائم رانندگی در محور‌های جاده‌ای این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: بر این اساس هزار و ۵۳۰ عدد تابلو و علائم رانندگی دیگر بازسازی و تعمیر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: همچنین ۴۲۷ کیلومتر از نقاط حادثه خیز تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه‌ها و ۴۵۰ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم در طول جاده‌های این شهرستان بصورت امانی توسط راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای انجام شده است.

نویدی نیا گفت: جهت تعریض و حذف نقاط حادثه خیز و افزایش شعاع دید در این مدت، ۲ کیلومتر ترانشه برداری در محور‌های ارتباطی شهرستان انجام گرفته است.

وی گفت: نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در محور‌های جاده ای یکی از وظایف این اداره بوده که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه تابلو‌های اخطاری راهنمایی و رانندگی و صفحه گاردریل، به سرقت می‌رود.

خادمی گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری یا پلیس ۱۱۰ مراتب را گزارش دهند که نسبت به بازداشت متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروان مهابادی
۰۹:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مهم تابلو نیست، مهم جوانان افسار گسیخته ای هستند که باید تابع قانون باشند وگرنه نصب تابلو در فواصل نیم متری هم تاثیری نداره