بعد از اینکه بیشتر بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون به کرونا مبتلا شدند، همه تیم‌های لیگ برتری در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان- بعد از اینکه ۹۰ درصد بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون به ویروس کرونا مبتلا شدند، سازمان لیگ فوتسال ۲ مرتبه بازی این تیم برابر گیتی پسند را لغو کرد و قرار است امروز درباره بازی این ۲ تیم تصمیم گیری شود. به گفته مسئولان تیم فوتسال مس سونگون بازیکنان و کادر فنی این تیم بعد از دیدار با کراپ در هفته بیست و یکم لیگ برتر دچار بدن درد شدیدی شده و بعد از انجام تست کرونا مشخص شد که بیشتر بازیکنان مس به کرونا مبتلا شده اند. ابتلای بازیکنان مس به کرونا می‌تواند زمینه ساز ابتلای بازیکنان و عوامل سایر تیم‌های لیگ برتری به کرونا شود. 

تیم فوتسال کراپ که مقابل مس سونگون بازی کرد، بعد از این دیدار روز پنجشنبه به مصاف شهروند ساری رفت و ممکن است برخی از بازیکنان هر ۲ تیم کراپ و شهروند به کرونا مبتلا شده باشند. به همین دلیل اعضای هر ۲ باشگاه قرار است امروز و فردا تست کرونا دهند تا مشخص شود که آیا به این ویروس مبتلا شده اند یا خیر. به گفته حمید بیغم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا می‌تواند برای همه تیم‌های لیگ برتری خطر آفرین باشد و سازمان لیگ باید قبل از اینکه افراد دیگری به کرونا مبتلا شوند، دیدار‌های لیگ برتر را تعطیل کند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال که دیروز به اصفهان رفته بود تا بازی ۲ تیم سپاهان و فردوس قم را از نزدیک تماشا کند، بعد از این دیدار اعلام کرد تا زمانی که بازی ۲ تیم مس سونگون با گیتی پسند برگزار نشود، دیدار‌های لیگ برتر با ۴ روز تاخیر انجام خواهد شد؛ بنابراین بازی‌های هفته بیست و سوم که قرار بود روز شنبه ۳۰ بهمن برگزار شود با ۴ روز تاخیر یعنی روز چهارشنبه، ۴ اسفند برگزار می‌شود. این احتمال وجود دارد که تاریخ مسابقات باز هم دستخوش تغییر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار