بنا به اطلاع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، طبق رنگ‌بندی جدید کرونا در شهرستان‌های استان رو به افزایش است.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، اکنون شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، آرادان و مهدیشهر در رنگ‌بندی کرونایی قرمز هستند.

شهرستان‌های سرخه و گرمسار نارنجی و میامی زرد کرونایی هستند.

کامران قدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۲۵ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۷۲۰۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

 در ۲۴ ساعت گذشته (از بیست و یکم الی بیست و دوم بهمن ١۴٠٠) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به یازده هزار و ۲۷۱ نفر رسید و ۴۵ هزار و ۹۳۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰۰۵۷ نفر رسید.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی کشور شهر‌های قرمز به ۲۴۷ شهرستان افزایش یافت و اکنون ١١٢ شهرستان نارنجی کرونایی و ۸۹ شهرستان زرد هستند و هیچ شهرستانی به رنگ آبی کرونایی وجود ندارد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار