استاندار اردبیل گفت: ۲۲ بهمن روز اثبات همبستگی ملت ایران به دنیا و عهد و میثاق با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: ملت ایران هیچگاه از پایبندی به نظام اسلامی که با ایثارگری و مجاهدت شهدا و جانبازان به دست آمده دست برنخواهند داشت.

استاندار اردبیل در حاشیه حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در اردبیل می گوید:مردم ایران در طلیعه ۴۴ امین بهار انقلاب اسلامی با استفاده از تجارب علمی ، فرهنگی ، سیاسی گذشته عزم خود را  برای سربلندی و پیشرفت کشور جزم کرده و استوارتر از گذشته حرکت می کنند.

به گفته او، در طول سال های گذشته با وجود تلاش های دشمنان از جمله تحریم های اقتصادی،  ملت ما همواره متعهد و مفتخر به ارزش های انقلاب بوده اند و با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و استقلال کشور در سایه نظام اسلامی تلاش کرده اند.

عاملی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب ، انتقال آرمان ها و گفتمان های انقلاب به نسل جدید را ضروری دانست و گفت: جوانان با اتکا به ارزش های انقلاب و استفاده از شیوه های نوین مدیریتی ، باید کشور را در همه عرصه های علمی ، اقتصادی و صنعتی بیش از پیش ارتقا دهند.

او برگزاری آیین های گرامیداشت در سالروز پیروزی انقلاب را ، یادآوری ایثارگری ها و تلاش های انقلابی مردم دانست که با همدلی و اتحاد توانستند خود را از زیر ظلم و فشار طاغوت و استعمار برهانند.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر ملت در سایه استقلال و وحدت، با پایبندی به عهد و پیمان خود در راستای سربلندی کشور و نظام اسلامی   حرکت کرده و در این مسیر از هیچ تهدید و تحریمی ابایی ندارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.