امام جمعه کرمان گفت: ما هم اکنون در جنگ تمام عیار قرار داریم که دشمن هر روز برای ما توطئه و نقشه ای دارد؛ بنابراین نیاز به جهاد تبیین داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه  شهر کرمان که در مصلای امام علی(ع) برگزار شد، گفت: در حالی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که چهل و سومین سال را پشت سر گذاشتیم و وارد چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم. 

او می گوید: مردم  در زمان انقلاب در رکاب امام خمینی (ره) مبارزه کردند تا کشور را از دست اجانب بگیرند و در این ۴۳ سالی که پشت سرگذاشتیم، توطئه‌های بزرگی را با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خنثی کردیم و حرکت انقلاب اسلامی متوقف نشد و راهش را ادامه داد؛ گرچه دشمنان می خواستند حرکت روبه رشد انقلاب اسلامی را کند کنند؛ اما  در این مسیر موفق نشدند. 

 به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمان،  سه نوع استعمار داریم که یکی از آن ها استعمار کهنه است و با وجود این استعمار، دشمنان کشور‌ها را اشغال می کنند و  لشکرکشی و قتل از خرابی های اسعتمار کهنه است.

او گفت:در نوع دیگر استعمار، دشمنان حاکمیت کشور‌ها را به اشغال خود در می آورند و در آن  زور پنهانی و نهفته وجود دارد و در این نوع استعمار، دشمنان نیروی اطلاعاتی خود را در کشور‌ها مستقر و  در سرنوشت مردم دخالت می‌کنند و جنگ‌هایی را در کشور‌ها راه می‌اندازند.

امام جمعه کرمان می گوید: نوع سوم استعمار، استعمار فرا نوع  هست که خطرناک‌ترین استعمار است و  دشمنان همه توان خود را صرف این می‌کنند تا ذهن و فکر مردم را منحرف کنند و با سلطه فرهنگی، کشور را تحت مدیریت خود قرار دهند و  امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که با استمار فرانو مواجه هستیم و دشمن دنبال این است که ذهن و فکر مردم را تحت کنترل خود قرار دهد.

او گفت: اما در جمهوری اسلامی با وجود اینکه دشمن قصد داشت، استعمار فرا نوع را که خطرناک ترین استعمار بود،  ترویج دهد؛ اما با تلاش مردم و نخبگان دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، هسته ای، علمی و غیره  برای کشور به ارمغان آمد. 

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی می گوید: تربیت نیرو‌های جهادی از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که در راس آن سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دارد. 

به گفته او در حالی  پیروزی ۴۳ ساله انقلاب را جشن می گیریم که دشمنان توطئه‌های مختلفی را که می‌توانست هر کدام از آن ها کشوری را به  نابودی بکشاند، برای ایران تدارک دیدند؛ اما این توطئه ها با هدایت رهبری و تبعیت مردم از ولایت خنثی شد. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان می گوید: ما هم اکنون نیز در جنگ تمام عیار قرار گرفتیم که دشمن هر روز برای ما توطئه و نقشه ای دارد؛ بنابراین  نیاز به جهاد تبیین داریم.

او گفت: بعضی‌ها در انقلاب بودند و سست شدند و بیانیه می‌دهند و در میدان دشمن بازی و جدول دشمن را تکمیل می‌کنند؛ اما حتی خواسته‌های صنفی را باید طوری خواست که دشمن سوار موج آن نشود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی می گوید: باید از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و  ما باید زاویه نگاه خود را با نگاه ولی فقیه و امام جامعه تنظیم کنیم.

 انتهای پیام/ م 

برچسب ها: نماز جمعه ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار