دعوت اهل تسنن برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اهل تسنن شهرستان فهرج وحدت و همدلی مسلمانان را عامل پیروزی بر دشمنان دانستند و بر اطاعت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  گفت: در شرایط کنونی وظیفه‌ همه مسلمانان وحدت و همدلی است و دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند. تا زمانی که مسلمانان باهم وحدت و همدلی داشته باشند دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

او می گوید: دشمنان نه دلسوز برادران اهل تشیع و نه دلسوز برادران اهل تسنن هستند هدفشان این است که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

به گفته مولوی عبیدالله شهیکی بار‌ها علمای اهل تسنن از طریق نماز جمعه و تریبون‌های رسمی اعلام کرده اند که پایبند یک رهبر هستند و آن هم مقام معظم رهبری است و جایگاه ایشان برای همه اهل سنت واضح و روشن است.

او می گوید: اهل تسنن همواره در مسیر انقلاب و امام و رهبری بوده اند و تابع هیچ حزب و جناحی نیستند بلکه تابع مقام معظم رهبری هستند و اهل تسنن همواره در مراسمات ملی و مذهبی حضوری پررنگ و چشمگیردارند. در شرایط کنونی دشمنان می‌خواهند با تمام وجود انقلاب مارا مورد هدف قرار بدهند.  توصیه‌ من به اهل تشیع و تسنن این است که تابع، ولی امر و دستورات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای باشند و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند و هیچ زمان آمریکا و ایادی استکبار خیرخواه ملت ایران نیستند آن‌ها بدنبال ضربه زدن به ما هستند.

عبیدالله شیهکی

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: انقلاب اسلامی همواره مدافع مظلومین و کسانی که مورد ظلم قرار گرفته اند می باشد که نمونه آن فلسطین است که اکثریت آنان برادران اهل سنت می‌باشند و جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

او می گوید: امروز امنیتی که در منطقه حاکم است زبانزد عام و خاص است و درگوشه گوشه کشورمان امنیت بسیار خوبی وجود دارد که این مهم مرهون فداکاری‌های نیرو‌های نظامی و امنیتی است که تلاش می‌کنند ما امنیت خوبی داشته باشیم و در کنار ما کشور‌های همسایه از نبود امنیت رنج می‌برند.

همچنین نجف آورز از معتمدین و ریش سفیدان اهل تسنن بخش نگین کویر نیز با تبریک چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمنان گفت: ما با نیرو‌های انقلابی روی پای خودمان ایستادیم و دشمن نتوانست کاری انجام دهد. اتحاد و انسجام ما الحمدالله خیلی خوب است همه با هم هستیم و هیچ مشکلی نداریم دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند. دشمنان ما کور خوانده اند به کوری چشم دشمنان در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داریم و دشمن تلاش دارد به اسلام ضربه بزند و نمی‌تواند این وحدت و همدلی ما را ببیند.

همچنین مولوی یدالله شهیکی از اهل تسنن بخش نگین کویر گفت: در شرایط کنونی تمام جهانیان نگاهشان به همه مسلمانان است ومسلمانان باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند.

او در ادامه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که بین اهل تشیع و تسنن چه بدانند و چه ندانند اختلاف بیاندازند مزدور دشمن هستند و رهبر اهل تسنن و تشیع و همه مسلمنان حضرت آیت الله خامنه‌ای است و ما به این اتحاد پایبند هستیم و اهل تسنن برای پاسداری از انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند. همچنان بازهم اگر نیاز باشد حاضر هستند که با فداکاری از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مولوی یدالله شهیکی می گوید: جایگاه حاکم اسلامی در میان اهل سنت بسیار مهم است حتی در نماز جمعه و کار‌های مذهبی اذن حاکم شرط است و اطلاعت اولی الامر بر هر مسلمانی از نظر اهل سنت لازم و ضروری است بخصوص وقتی که حاکم اسلامی مسلمان، عادل و عالم باشد لذا در ایران اسلامی اطاعت از ایشان لازم و ضروری است. در شرایط کنونی ما مسلمانان باید اتحاد خود را حفظ کنیم اهل تشیع و تسنن وحدت و همدلی خود را حفظ کنند تا دشمنان طمع به کشور اسلامی ما نداشته باشند.

او گفت: امنیت یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

همچنین مولوی یعقوب آورز از اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج گفت: ما باید تابع دستورات رهبر انقلاب اسلامی باشیم. رهبر ما عادل و عالم است و اهل تسنن همواره در تمام اعیاد و مراسمات انقلاب اسلامی حضوری پررنگ دارند.

او می گوید: همانطور که می‌دانید با وحدت و همدلی که در کشور داریم هیچ دشمنی نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار