مردم همیشه در صحنه مهاباد امروز جمعه (۲۲ بهمن) همگام با سراسر کشور چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد-  اقشار مختلف مردم مهاباد در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده کردند و با شور و شعور خود، شکوه و عظمت حضور را با وجود گذشت بیش از چهاردهه از پیروزی انقلاب به رخ جهانیان کشیدند.

مسئولان شهرستان نیز در میان اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی به یاد ماندنی حضور پر رنگ داشتند و با حضور خود با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند که در راه دفاع از نظام و خدمت رسانی به مردم از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنند.

امسال دومین سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی متفاوت از گذشته داشته و این بار در شهرهایی که به دلیل شدت شیوع ویروس کرونا به رنگ قرمز درآمده اند، راهپیمایی خودرویی و موتوری جای خود را به سنت همیشگی راهپیمایی های مردمی داده است.

 

  جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مهاباد

حضور مسئولان مهابادی در راهپیمایی 22 بهمن

حضور فرماندار مهاباد در جشن انقلاب

وفاداری شیعه و سنی جنوب آذربایجان‌غربی به آرمان‌های انقلاب دوباره جلوه‌گر شد

فرماندار ویژه مهاباد با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی، پیام مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر آرمان های انقلاب را به جهان نشان داد و استکبار و ایادی آن، این پیام را دریافت کردند.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی

در مهاباد خودروها و موتورسیکلت‌های حاضر در مراسم با پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم‌های حاوی به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید سلیمانی و دیگر اقلام تبلیغاتی مزین شده‌اند.

رژه خودرویی مردم مهاباد

طنین گلبانگ انقلاب در مهاباد

مراسم جشن ۲۲ بهمن در سراسر کشور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و با توجه به شرایط کرونایی و شیوع سویه اومیکرون راهپیمایی در شهر‌های قرمز از جمله در مهاباد به صورت خودرویی برگزار شد.

حضور اقشار مختلفی از مردم مهاباد در راهپیامایی 22 بهمن

حضور اقشار مردم مهاباد در راهپیمایی 22 بهمن

جشن حماسی کودکان مهابادی

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مهاباد+ فیلم و تصاویر

به آتش کشیدن پرچم آمریکا به دست مردم مهاباد

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی ۲۲ بهمن 

 اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی پایبندی به آرمانهای شهدا و امام راحل(ره) و پیروی از رهبر انقلاب را با شعارهای خود تا پای جان اعلام کردند.

 

نوای الله اکبر در مهاباد طنین انداز شد

مردم مهاباد با وجود هوای سرد با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

 

انتهای پیام / س خ 

گزارش از سپیده خشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.