ماموستا امامی گفت: قدرت دفاعی و پدافند هوایی کشور افتخارآفرین بوده و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به سالگرد بمباران مهاباد در سال ۱۳۶۵ توسط رژیم بعثی عراق اظهار داشت: زمانی که کشور ما از لحاظ پدافند هوایی در شرایط ضعیفی بود، هواپیما‌های کشور‌های بیگانه با هر بهانه‌ای وارد حریم هوایی کشور ما شده و با بمباران جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گرفتند.

ماموستا امامی افزود: هم اکنون به لطف پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش جوانان، قدرت نظامی و پدافند ما در شرایطی قرار دارد که دشمنان جرات فکر و حمله به خاک ما را ندارند.

امام جمعه مهاباد ضمن قدردانی از مشارکت مردم در راهپیمایی مجازی و موتوری روز ۲۲ بهمن، بیان کرد: مردم ما نشان دادند هر کجا که نیاز به حضور آنان بوده به بهترین نحو حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند و مسوولان نیز باید در راستای رفاه آنان تلاش بیشتری انجام دهند.

ماموستا امامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن نمونه بارزی از این جلوه‌های بی‌نظیر حمایت و اعتماد مردمی است.

او در ادامه با اشاره به افزایش دوباره آمار مبتلایان به کرونا اضافه کرد: در روز‌های گذشته تعداد مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در کشور افزایش یافته است بنابراین باید این ویروس منحوس را جدی بگیریم و با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی از شیوع مجدد ان جلوگیری کنیم.

امام جمعه مهاباد تاکید کرد: مردم هنگام حضور در جامعه باید ماسک بزنند و حفظ فاصله مناسب را مورد توجه قرار دهند چرا که در غیر این صورت ممکن است خود و خانواده شان را در معرض این بیماری قرار دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.