مدیرروابط عمومی صداوسیمای زنجان گفت:صداوسیما ویژه برنامه‌هایی رابه مناسبت سالروز پیروزی انقلاب آماده پخش کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - موسوی گفت: شبکه اشراق در قالب برنامه زنده «پـرچـم» از ساعت ۲۱ امشب به مدت ۶۰ دقیقه بارویکردی شاد و مفرح، باحضور مبارزان انقلاب و بیان خاطرات آن دوران، به تشریح دستاورد‌های علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ معرفی محققین و کار آفرینان موفق و خاطرات ۲۱ و ۲۲ بهمن زنجان خواهد پرداخت.

او می گوید: در همین راستا و با استقرار واحد سیار و اس ان جی، مراسم گلبانگ الله اکبر، سرود خوانی و نورافشانی از سه نقطه شهر زنجان، پایگاه محمدرسول الله (ص) مسجدالنبی، میدان امام علی گلشهر و پایگاه شهید کریمی شرکت خطوط لوله شمالغرب واقع در روبروی نمایشگاه بین المللی کاسپین به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گفته مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکززنجان ویژه برنامه «طلوع فجر» از ساعت ۹ صبح فردا به مدت ۱۸۰ دقیقه علاوه بر انعکاس خدمات و توانمندی دستگاه‌های خدمات رسان، تشریح روند تحولات توسعه و عمران در مناطق مختلف استان زنجان و برنامه‌های آتی در خصوص رشد و توسعه گوشه‌هایی از رژه موتوری مردمی را در ۲۲ بهمن به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.

او گفت: همچنین برنامه زنده «پرچم» فردا شب بصورت مبسوط صحنه‌های حضور مردم در راهپیمایی خودرویی را به همراه گزارش‌های مردمی و سرود‌های انقلاب، پخش خواهد کرد.

موسوی گفت: شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم در جنگ رادیویی «چهارراه انقلاب» از ساعت ۱۸ و ۳۰  دقیقه به اطلاع رسانی در خصوص مسیر‌ها و نحوه حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن زنجان و شهرستان‌ها می‌پردازد.

مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکززنجان می گوید: «آوای انقلاب» عنوان برنامه‌ای است که به پخش سرود‌های انقلابی درخواستی شنوندگان از ساعت ۸ و  ۴۵ دقیقه خواهد پرداخت.

او گفت: پخش مستقیم برنامه‌های روز ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در قالب ویژه برنامه «افتخارپرچمی» همراه با گزارش‌های مردمی، صدای مخاطب، سرود و کلام کارشناس دیگر برنامه زنده شبکه استانی صدا است.

به گفته مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید گزارش ویژه الله اکبر، ۱۵ خبر مکتوب ارسالی به سازمان، گزارش‌های خبری پرچم، خاک وطن و الله اکبر همچنین پوشش خبری راهپیمایی خودرویی تمام شهر‌های استان، این رویداد ملی را منعکس خواهد کرد.

او می گوید: معاونت فضای مجازی مرکز هم با ایجاد صفحه "فجر انقلاب" و بارگذاری تمامی تولیدات سیما و صدا، توزیع تیزر فراخوان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بستر فضای مجازی، استفاده از ظرفیت آرشیو، پخش تصاویر راهپیمایی زنجان، تولید هشتگ ایران قوی، انعکاس دستاور‌های انقلاب اسلامی در زنجان در قطعات کوتاه یک دقیقه ای، فتوکامنت، ویدئوکامنت، اینفوموشن و توجه ویژه به تاریخ انقلاب اسلامی در زنجان در تولیدات فضای مجازی همراه مخاطبان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.