بررسی مشکلات پرویز خان و منطقه آزاد قصرشیرین

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بررسی مسائل و مشکلات مرز پرویز خان و منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به زودی در دستور کار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سید احسان خاندوزی در ارتباط ویدئو کنفرانسی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه کاهش بروکراسی اداری روند سرمایه گذاری بخش خصوصی را سرعت می‌بخشد گفت: سال آینده هر استانی بتواند در فروش اموال دولتی موفق باشد درآمد حاصل  به آن استان اختصاص می‌یابد.

به گفته خاندوزی، برای افزایش درآمد به دنبال پایه های جدید مالیاتی هستیم. سال آینده، شناسایی مودیان جدید، جلوگیری از فرار مالیاتی، افزایش درآمد و افزایش سقف اختیارات بانکی در استان‌ها در دستور کار قرار خواهد یافت.

داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز گفت: ۳ میلیون مودی جدید از ابتدای امسال تاکنون داشته‌ایم. قوانین موجود درخصوص وصول مالیات، سال آینده انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه برای حل مشکلات به کمک و تعامل همه جانبه مسئولان نیاز است گفت: مشوق‌های مالیاتی به  سرمایه‌گذاری این استان کمک خواهد کرد.

بهمن امیری مقدم گفت: وضعیت موجود پایانه مرزی پرویز خان به هیچ عنوان قابل قبول نیست؛ در راستای اعتلای کرمانشاه می خواهیم از ظرفیت نخبگان  استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.