شناسنامه فرح، ولیعهد و شاه دست ماست؛ فکر می‌کردند برمی‌گردند!

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اکنون فضایی در کشور ایجاد شده است (فضای مجازی) و این رسانه‌های معاند بعضا رژیم منحوس پهلوی را تطهیر می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - سید پرویز فتاح  با بیان اینکه این مراسم حقیقت انقلاب امام است، باطن انقلاب امام است، بیان کرد: هیچ انقلابی در دنیا مثل امام همچین هنری نتوانسته بکند که اموال و املاک غصب شده را از حلقوم آن رژیم منحوس بیرون بکشد و قدرت پیدا کند و این‌ها را پایین بیاورد و دستور دهد که بنیاد به اسم مستضعفان تشکیل شود، قبل از اینکه ۱۲ فروردین ۵۸ مردم به جمهوری اسلامی رای دهند. قدرت و امید را ببین. اول بنیاد مستضعفان را تاسیس و کمیته امداد را دستور می‌دهد ایجاد شود و بعد رای‌گیری می‌کنند که ملت به او رای دهند؛ می‌خواهد بگوید که من برای همین آمده‌ام و فلسفه حضور من و انقلاب من رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.


بیشتربخوانید


وی افزود: اکنون فضایی در کشور ایجاد شده است (فضای مجازی) و این رسانه‌های معاند بعضا رژیم منحوس پهلوی را تطهیر می‌کنند. می‌بینند مردم تحت فشار هستند از این مسئله سوء استفاده می‌کنند. بحث ما این است؛ آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. به هفت دریا بیایند و بشورند، نجاست آن رژیم پاک نمی‌شود.

فتاح ادامه داد: از دوستان خواهش کرده بودم که آن اسناد و دفتر‌های بزرگ قطور ثبت اسناد را بیاورند که بالای آن «اسناد املاک شاهنشاه ایران» نوشته شده است. چند دفتر کافی است؟ این عدد به ۴۴ هزار فقره سند رفته است. برخی از آن اسناد یعنی چند هزار هکتار بابلسر یک سند است که به نام زده‌اند.

وی ادامه داد: در اسناد آن دوره آمده که درآمد رضاخان از اجاره این‌ها در آن زمان ۷۰ میلیون تومان در ماه بوده است. همه را رعیت کرده‌اند. به این که بسنده نکرده‌اند. داخل این ۴۴ هزار، فقط ۲۱۰۰ فقره آبادی بوده است و اسامی آن موجود و مستند است و امضاء و سند دارد، اما به زمین اکتفا نکرده‌اند، مگر فقط زمین بوده است؟ چقدر ما ساده به موضوع نگاه می‌کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به افتتاح موزه خودرو طی ماه‌های گذشته اظهار کرد: چند ماه قبل موزه خودرو افتتاح کردیم. دویست و چند خودرو تاریخی به نمایش گذاشتیم. برخی از این خودرو‌ها در دنیا تک است. سه کارخانه زبده بنام دنیا جمع شده تا برای پسر زیر ۱۰ سال شاه خودرو درست کنند.

فتاح خاطرنشان کرد: ما این‌ها را کلکسیون کردیم. بعضی‌ها را نمی‌توان قیمت گذاشت. خودرو رضاشاه طلاست و خیلی از بخش‌های آن طلاست. ۹۰ سال قبل ملت در آن قحطی مرده‌اند و دشمن ایران را اشغال کرده و آن خودرو را سفارش دادند.

رئیس بنیاد مستضعفان

حتی یک شیء از موزه‌ها را به بنیاد مستضعفان نداده‌اند؛ چیزی مصادره نشده
رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به افتتاح یک موزه در اصفهان یادآور شد: ما به اصفهان رفتیم و هفته قبل موزه افتتاح کردیم. چند ماه قبل موزه کاخ مرمر و موزه دفینه افتتاح شده است. به ما می‌گویند شما را چه به موزه، مگر موزه‌ها مصادره شده است؟ گفتیم هیچ کدام از موزه‌ها در کشور مصادره نشده است و همه موزه‌ها دست سازمان میراث است. یک شیء به ما ندادند و مصادره نشده و مال ملت است.

وی خاطرنشان کرد: این‌ها علاوه بر خانه و ماشین، هرچه تابلوی بنام در دنیا بوده، آورده‌اند. هرچه داخل بوده آورده‌اند. هرچه فرش نفیس است، آورده‌اند.

وی ادامه داد: با پول ملت چه کردند؟ شما می‌خواهید برای ما پهلوی را تطهیر کنید؟

رئیس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکنون همه آن اموال حفظ شده است، گفت: آن خودرو‌ها که آوردیم مسئولان سوار نشدند و حفظ شده، آراسته شده و در خزانه ماست. بخشی را به نمایش گذاشتیم و می‌گذاریم.

شناسنامه فرح، ولیعهد و شاه دست ماست
فتاح در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نمایندگان باید در مجلس توجه کنند، اکنون یک نفر در جمهوری اسلامی فرار می‌کند و به کانادا و... می‌رود، می‌گوییم پول ملت را برده است. این‌ها الان فرار کردند اموال را برده‌اند. این‌هایی که گفته‌ام در ایران مانده و نمی‌توانستند ببرند. چرا؟ چون فکر می‌کردند برمی‌گردند؛ مثل سال ۱۳۳۲ و سال ۱۳۲۰. شناسنامه فرح و ولیعهد و شناسنامه شاه را نبردند و دست ماست.

خاندان پهلوی ۱۰۰ میلیارد از مردم بردند و رفتند
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برآورد ما این است که ۱۰۰ میلیارد دلار از این مردم برده‌اند، گفت: ما عدد و محاسبه داریم، نمی‌توانند رد کنند. در این ۴۲ سال این خاندان پست از کجا زندگی می‌کنند در آن رفاه و آن محله‌های آمریکا و اروپا؟ با پول این ملت. غصب حدی دارد. این‌ها آن حد‌ها را گذرانده‌اند.

فتاح تاکید کرد: ما هم اشیاء را به مردم برمی‌گردانیم و هم بسیاری از کاخ‌ها نماد عبرت شده است. این املاکی که امروز عنوان شد، حدود ۳۵ هزار هکتار است. به مردم برمی‌گردانیم.

فتاح در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این برنامه ادامه پیدا می‌کند و ما دست برنمی‌داریم تا آخرین سند به نام مردم زده شود. این نهضت ادامه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آنچه از دارایی‌ها و املاکی که به عنوان اجاره یا درآمد اقتصادی داریم، اطمینان می‌دهیم که بنیاد بدون تردید به مردم برمی‌گرداند. ما حساب، حسابرسی، قانون و نظارت داریم و این وظیفه اصلی ماست که هم در این شرایط سخت و تحریمی به تولید کمک کنیم و هم بتوانیم به محرومان برسیم.

۶۰۰ میلیارد در سال ۱۳۹۹ خرج کرونا و محرومان شد
به گفته وی، سال گذشته ۶۰۰۰ میلیاردتومان خرج کرونا و محرومیت شد. هرچه سود گرفتیم برمی‌گردد. فتاح با بیان اینکه انقلاب امام مردمی بوده است، گفت: بنیاد هر آنچه دارد برای مردم است. بنیاد مالک چیزی نیست. آنچه دارد این است که امانت‌داری از املاک مردم می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
مرگ بر شاه و حکومت پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
پهلوی ها بسیار بد بودند
اما
با تشکیل کمیته امداد و‌بنیاد مستعضان و........ وضع مردم که بهتر نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
درود بر فتاح شریف و پاکدامن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
مرگ بر پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
واقعا، کاش سینه چاکان پهلوی کمی حقیقت قبول کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
تا ببینیم حقیقت چی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
به همگی پیشنهاد میکنم مستند اختاپوس راجع به مافیای صنعت خودرو را حتما حتما ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ریختن خون دودمان پهلوی جایز است
Finland
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
بزرگوار اصلا شما متوجه وضعیت موجود نیستید و یا خودتونم با جریان انحصارگر همراه هستید. مسأله اینه که سیستم موجود اون انقلاب ابتدایی نیست و یک چیز دیگری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
شاه عملکردش بد بود خوب درست شاه و خانوادش پول بردن درست خیانت کردن درست اما ایا شما درست عمل کردید اقا زادهای خارج نشین کسانی که پدرانشان تو این انقلاب سینه چاک بودن و فرزندانشان ثروت این کشور رو به تاراج بردن و برای خودشان بهترین زندگی رو درست کردن چی...به قول حضرت امام ره انقلاب رو مستضعین به ثمره رساندن اما الان حق این مستضعفین از این انقلاب چی بود که مستضعفتر بشن ...شما عملکردتان افتضاح بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
شاه رهبر یک مملکت بود .ولی نعمت بود میفهمی؟ فدای رهبرم بشم که یه نقطه سیاه تو زندگیشون نیس
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
لعنت بر رژیم منحوس وستمگر وغارتگر شاهنشاهی.درود بر امام وشهیدان.صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
چقدایناپول بردن ک ۴۳ساله خانوادگی میخورن تموم نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
عملکرد شما باعث شد اونا رو تطهیر کنند .ببینید چه کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
اونا رو فقط آتیش جهنم تطهیر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
شاه وخانواده اش نهنگ بودندسیرنمیشدندولی بعضی اختلاس گرها اژدهاهستند وهرگزسیرنمیشن مگه جمهوری اسلامی خفه شان کن تاملت راحت بشن زندان وجریمه و..... درمان نیست فرصت است برایشان
Iran (Islamic Republic of)
جوان دهه شصتی انقلابی
۰۸:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
هر کسی میگه شاه خوب بود بهش بگین پسرش و خانوادش از کجا اوردن چندین ساله در بهترین نقاط اروپا و آمریکا زندگی میکنن و میخورن و می گردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
الان آقازاده ها کجا زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
پس اقازادههای کنونی از کجا میارن ک هرماه رنگ ب رنگ مازراتی عوص میکنن...انوقت من جوان بیچاره تو ارزوی ی پرایدم
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۲:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
مسئولین الان از کجا آوردن؟ بچه هاشون که اروپا و آمریکا هستن از کجا اوردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
خوب این بنده خدا شبانه روز کار می کند تا خرج زن و بچه هایش را بدهد ، دست هایش را ببینید کلا پینه بسته و تاول زده ، شبها که از سر کار میاید خانه جون نداره و غذایش را کوفت نکرده خوابش می برد !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
چیزی که در ذات نجس است تطهیر نمی شود و این در مورد خاندان ستمشاهی صادق است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
امثال فرح دزدی و فرار را به دزدان و فراریان یاد دادند.
باید ثروت غارت شده برگردانده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
خودرو رضاشاه طلاست و خیلی از بخش‌های آن طلاست. ۹۰ سال قبل ملت در آن قحطی مرده‌اند و دشمن ایران را اشغال کرده و آن خودرو را سفارش دادند.
همین رضاخان قلدر کلاه اجباری کرد و با اسم کلاه پهلوی و عوام فریبی گفت کلاه شاه و گدا یکی باشد.
لعنت به خاندان پهلوی از اولی تا آخری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
خاندان کلاه گذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
آره دیکتاتور طلب ها منتظر باشند شاهشون هر موقع وضعیت مزاجش خوب شد بر می گرده!!! اگر یک خورده دیر شده ببخشند چون زاهدی پسر قبول داشت که در زمان شاه به ملت ایران ظلم و خیانت شده و حاضر نشد خیانت پدرش را تکرار کند و مصدق زمانشون (بنی صدر ملعون) هم که با چادر زنانه فرار کرد و لذا اوضاع فرق کرده و تکرار ۲۸مرداد سال ۱۳۳۲ غیر ممکنه البته حالا که از این دنیا رفته نمیتونه برگرده بهتره اینها برند پیشش که در جهنم تنها نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
مصدق کجا بنی صدر ملعون کجا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
اینا که منفی دادن، منتظر ولیعهدن، خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۰۶:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
اون کثافت مارا آدم حساب نمیکرد پس کسی ازاونا حمایت میکنه بدونید که آدم نیست حتی خودش هم خودش را آدم حساب نمیکنه یعنی به تمام معنا مجسمه حماقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
اه اه پهلوی چقد بد بوده مانمیدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
الان چی فهمیدی مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ی چیزی بگم ناراحت نشید...قصد بنده توهین نیست!

میدونید ایران کبیر چطوری گربه شد؟!...

چون ما بهش خیانت کردیم...نسل به نسل...تا به امروز...بله امروز رو میگم...و فردا...این موضوع فقط به خاندان پهلوی و قاجاریان ختم نمیشه...

ما ایرانیان...نسل به نسل...به خود...به برادر...به وطن...به ناموس..خیانت کرده ایم و هنوز هم میکنیم...حقیقت اینه...از پشت به یکدیگر خنجر میزنیم.

بیان با حقیقت رو به رو بشیم...خیانت در وجود ماست.

باز هم میگم...قصد بنده توهین نیست...قصد بنده خود سازی مردم ایرانه...تا ایران ساخته بشه و به شکوه برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
از روح شهدای عزیز ملت شریف ایران خجالت نکشیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
اتفاقا حرف درست رو زده ، کسانی که الان دارن به کشور خیانت میکنن باید خجالت بکشن.
40 سال پیش هرچی بود چه خوب و چه بد تموم شده ، کاریش نمیشه کرد.
ولی الان اوضاع به حدی رسیده که مردم همون هایی که انداختن بیرون رو قبول دارن .
یکم فکر کن و ببین مشکل از کجاست .
پهلوی بد بود و اگه بد نبود مردم انقلاب نمی کردن ولی ببین با مردم چه کردین که مردم حاضر به برگشت حکومت بد هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
فرح غلط میکنه برگرده حروم خور لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
همین رضا ربع پهلوی مثل پدرش و عمه اش اشرف وای به حال روزی که به قدرت برسد دست همه دیکتاتور ها را از پشت می‌بندد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
ما هم باور کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
باور داریم که فقط شاهی خائن و دزد از کشور فرار می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
احسنت ودرود برشما
با تطهیر سازی برای کسانی که شاه وزمانش را درک نکرده اند لطفا شاه را بزرگ نکنید چون عملا به عقل ودرایت میلیونها ایرانی توهین خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
شاه نه بزرگ بود و نه بزرگ خواهد شد. ظالم فردی حقیر است.
حقارت از این بالاتر که رفت و آمدش با اجازه اجانب بود.
گوربگوری سزای همه ظلمهایی بود که در حق مردم روا داشت و حجاب را به زور از سر ناموس مردم برداشت.
Canada
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
هنوز هم فسیل کلان سال و کفتار پیر
با کمک کانالهای سعودی و لندنی که واقعیت ها را وارونه جلوه میدهند
در انتظار است
چونکه تمام سلطنت طلب ها در توهم ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
کثیفترین انسان روی زمین خانواده شاه وپسرش هستند این خانواده منحوس مخصوصاً فرح دیبا درحق مردم ایران خیلی خیانت کردن وهیچ کسی درایران از انها خوشش نمیاد رضا پهلوی هرروز با یک خانم درارتباط است واینان هیچ جایگاهی نزد مردم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
وای بر قضاوت نابجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
گرسنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
بیا من یه تکه نون و یه کاسه آب جلوت میذارم آلبانی کوچولو! خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
لعنت به شاه وخانواده اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
به نام مردم به کام مسعولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
روزی را خواهید دید که با گرز های آتشین بر سر فرح می کوبند، با قیچی پوستش را پاره می کنند، در حالی که که مار او را نیش میزند او را درون آتش سوزان و آهن گداخته می اندازند و چه سخت است عذاب الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
عجب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
گشنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
شناسنامه کاغذ پاره است کارت ملی مردم و هم دست شماست 3 ساله نمیدید چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
۶۰۰ میلیارد در سال ۱۳۹۹ خرج کرونا و محرومان شد
به گفته وی، سال گذشته ۶۰۰۰ میلیاردتومان خرج کرونا و محرومیت شد
600 یا 6000 میلیارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
جریان چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خب کی چی نان میشه برا مردم گذشته گذشته الان بگو من باحقوق ۲۵۰۰ چیکار کنم الانم ایران ثروت عظیمی داره منابع ایران زیاد هست ولی چرا الان مردم فقیر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
تو اگه فقیری گوشی هوشمند تو دستت چیکار میکنه باهاش پیام بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حالا اون املاک را به نام خودش زده بود، شما چرا هنوز بعد از گذشت 43 سال از انقلاب در اختیار گرفتین و به مردم ندادین. چه فرقی می کنه دست اون بوده یا شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خب این املاک را بر چه اساسی انتقال می دهید؟ من فکر کنم خود این انتقال یک رانته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خب به نظرم وقت ان رسیده که مردم مراجعه کنند بنیان مستضعفان و زمین رعیتی خود را که شاه خائن غصب کرده پس بگیرند. مرگ بر پهلوی و ربع پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
این قدر این خاندان مزدور پهلوی دزدی کردن و بردن که حالا حالا ها دارن که بخورن، هنوز هم هستن تو مملکت که فقط جیب و منافع خودشون رو می بینن، امثال خاوری ها زیاد هست، یه عده لو می رن و یه عده شاید بعدا لو برن تو تاریخ،،، اگه این دزدی ها و کسب منافع دنیایی نباشه، تحریم نمی تونه اینقدر تاثیر بزاره، خود مردم هم در خیلی جاها مقصر هستن
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۹:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ایا به نظر تو الان دزدی نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۹:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ایا به نظر تو الان دزدی نمیکنند
Canada
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
رسانه داخلی مقصریند که
واقعیت ها با سند رو نکردند که
کانالهای سعودی و لندنی انها را فرشته جا بزنند
کی اجازه افشا این مداراک را نداد !!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
شیر مادرت حلالت که حقیقت گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۰:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام ،

می گویند دزدیده شده ،
ال مثنی می گیرند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
مرگ بر رژیم منحوس پهلوی
اصلا تو منطقه ی ما آب و گاز نبود بلا نسبت توالت هم نبود
اما بعضیا میان ژست تاریخدان میگیرن
یه چیزای میگن مغزمون باد میکنه شاه و پدرش رو هم نزدیک ۵۷ سال حکومت کردن اما هیچ خوبی برامون نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
پدر من میگه ما توشهر بودیم اما با خر آب میبردیم تو خونه ای که چهار پنج تا خانواده غریبه با هم زندگی میکردن برای دستشوییم باید صف وایمیستادیم برای روشنایی اصلا نمیدونستیم برق چی هست میخورن یا نگاه میکنن یخچال که ابدا میذاشتیم تو فیبر غذاهامون از شرایط خانواده خودم گفتم که فردا کسی نگه داری دروغ میگی کدوم سفره های رنگارنگ همش اشکنه و آبگوشت و آش رشته برنج هفته ای دو هفته ای یکبار الان بیشتر مردم اینقد برنج میخورن برنج زده شدن بابام میگه سر هر گذری یه لات عرقخور قمارباز باج گیر بود که اگه زورت نمیرسید لختت میکردن کدوم دینداری جلوی قهوه خونه ها تلکه بگیر بوده که اگه صاحب قهوه خونه پول رو نمیداده تمام قهوه خونه رو خراب میکردن کدوم امنیت
آخرین اخبار