فینالیست‌های رقابت‌های بین المللی بدمینتون فجر در بخش بانوان شناخته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - روز چهارم رقابت‌های بین المللی فجر در بخش بانوان صبح امروز در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد که در مرحله نیمه نهایی دو نفره و یک نفره فینالیست‌ها شناخته شدند.

در بخش یک نفره تسنیم میر ازهندوستان ۲ بر صفر رپیسکا از روسیه را شکست داد و سوسانتا از اندونزی ۲ بر صفر شاشیداران از هندوستان را شکست داد تا فینال یک نفره بانوان را فردا ۲۲ بهمن ماه تسنیم میر از هندوستان و سوسانتا از اندوزی برگزار کنند. رپیسکا از روسیه و شاشیداران از هندوستان نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در بخش دو نفره تیم مالکوا و شاپووالووا از روسیه ۲ بر صفر تیم یگانه تفرشی و نازنین زمانی از ایران را شکست دادند؛ و تیم هاجر کبیری و ساغر رفیعی از ایران ۲ صفر تیم ساره امینیان و فاطمه بابایی را شکست دادند.

براین اساس تیم هاجر کبیری و ساغر رفیعی با مالوا و شاپووالووا از روسیه به فینال این رقابت‌ها راه یافتند و تیم‌های ساره امینیان و فاطمه بابایی و همچنین تیم یگانه تفرشی و نازنین زمانی به مقام سوم مشترک این رقابت‌ها دست یافتند.

رقابت‌های نیمه نهایی آقایان بعد از ظهر پنجشنبه برگزار می‌شود و دیدار‌های نهایی روز جمعه ۲۲ بهمن ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن شهید دستغیب شیراز به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
افرین ب یگانه تفریشی و نازنین زمانی