۲۹ دوره رقابت‌های بدمینتون بین المللی فجر ایران به میزبانی شیراز آغاز به کار کرد.

ابوالفضل مهاجر بختیاری سرپرست مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: ۸۰ ورزشکار در غالب ۱۴ کشور در دو بخش بانوان و مردان در این رقابت‌ها حضور یافتند و فدراسیون بدمینتون برای برکزاری هرچه بهتر این مسابقات و عملکرد بدمینتون بازان ایرانی برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و حضور ۹ کشور آمریکایی و اروپایی، بر کیفیت بازی‌ها افزوده است.

او افزود: این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی بدمینتون ثبت شده و برای اینکه این رشته ورزشی در سراسر کشور پیشرفت کند تصمیم گرفتیم شیراز میزبانی ۲۹ دوره را برعهده داشته باشد.

مهاجر بختیاری اضافه کرد: ۲۵ هزار دلار جایزه برای نفرات برتر تعیین شده و هجدهم بهمن ماه نفرات برتر بخش مردان و زنان معرفی خواهند شد.

ابراهیم راضی رییس هیات بدمینتون استان فارس هم با اشاره به حضور ۹ ورزشکار فارسی در این رقابت‌ها گفت: استان فارس با توجه به نتایجی که ورزشکارانش در طی این سال‌ها کسب کرده رتبه سوم را به خود اختصاص داده و با توجه به همین موضوع و نظر فدراسیون، مجوز حضور ۹ بدمینتون باز فارس در این رقابت‌ها صادر شد که امیدواریم عملکرد مناسبی داشته باشند.

مسابقات بخش بانوان صبح‌ها و رقابت بخش مردان بعدازظهر‌ها برگزار می‌شود که تماشای آن برای علاقمندان رایگان خواهد بود.

کشور‌های کانادا، ملزیک، برزیل، امریکا، افغانستان، اسلواکی، اتریش، هند، ایسلند، عراق، پاکستان، اوکراین، بلغارستان و ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران در بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی بدمینتون فجر ایران حضور دارند.

مانجوشا سود هیر ساهاسرا بودچی بعنوان سرداور و نا‌ها تای بعنوان ناظر این مسابقات را زیر نظر دارند.

۲۹ دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران از پانزدهم بهمن ماه به میزبانی سالن شهید آیت اله دستغیب شیراز آغاز شد و هجدهم بهمن ماه با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.