رقابت‌های بدمینتون بین المللی دهه فجر از پانزدهم بهمن در شیراز برگزار می‌شود.

ابراهیم راضی رئیس هیات بدمینتون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر، با حضور ۲۳ کشور به میزبانی شیراز در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود که با توجه به ثبت امتیاز ورزشکاران برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، شاهد مسابقات جذابی از برترین‌های این رشته در شیراز باشیم.

او، بیان کرد: قرار بود ۳۹ کشور از جمله تیم‌های آمریکا، پرتغال، بلژیک، ایتالیا، فرانسه، اتریش، مکزیک، برزیل، آلمان، سوییس و کانادا و تیم‌هایی از آسیا در این مسابقات حضور یابند که بدلیل رخ دادن اتفاقاتی در دوسه هفته اخیر کشور و هجمه‌های رسانه‌های کشور‌های بیگانه، تعداد تیم‌ها کمتر شد و طبق آخرین آمار، ۲۳ کشور در رقابت‌های بین المللی دهه فجر به میزبانی شیراز حضور دارند.

راضی تصریح کرد: تمامی اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ازجمله رزرو هتل‌ها و استقبال هرچه بهتر از تیم‌های شرکت کننده برای نخستین بار علی رغم ثبت این رویداد در فدراسیون جهانی و میزبانی تهران، با تلاش مسئولان استانی، شیراز میزبان رقابت‌های بین المللی بدمینتون دهه فجر است.

رئیس هیات بدمینتون استان فارس افزود: این مسابقات از پانزدهم بهمن در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز و رقابت بخش دختران از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و مسابقات بخش مردان از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

او، اضافه کرد: با توجه به اعتماد وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون جهانی بدمینتون و مسئولان استانی برای میزبانی این رقابت ها، انتظار می‌رود شیراز میزبان خوبی برای بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار