توئیتر ویژگی کنترل سرعت پخش را آزمایش می‌کند

توئیتر در حال آزمایش گزینه‌ای برای تغییر سرعت پخش ویدیو است و این ویژگی فعلا فقط برای برخی کاربران در دسترس است.

باشگاه خبرنگاران جوان - توئیتر اعلام کرد که در حال آزمایش گزینه جدیدی برای تغییر سرعت پخش ویدیو است که دقیقاً مانند گزینه پخش در یوتیوب، نتفلیکس و سایر پلتفرم‌های ویدیویی است.

به گزارش فون آرنا، با سرعت‌های ۲x، ۱x، ۰.۵x و … اکنون گزینه‌های بیشتری برای تنظیم سرعت در پخش ویدیو‌ها در دسترس شما است. برخی از شما در اندروید و وب، مجموعه‌های مختلفی از سرعت‌های پخش را برای انتخاب خواهید داشت، بنابراین می‌توانید سرعت ویدیو‌ها و توییت‌های صوتی را کاهش یا افزایش دهید.

با توجه به توئیت اخیر توئیتر احتمالا این آپشن پخش جدید، به عنوان یک نماد چرخ دنده در بالای ویدیوی در حال پخش ظاهر شود و وقتی روی آن ضربه بزنید، منویی با گزینه‌های سرعت متفاوت از ۰.۲۵x تا ۲x ظاهر می‌شود که برای افرادی که زمان زیادی برای تماشای ویدیو‌ها ندارند یا افرادی که به دلایلی نیاز به کاهش سرعت پخش دارند، بسیار مفید است. توئیتر همچنین اشاره کرد که سرعت‌های موجود ممکن است بسته به تماشای ویدیو در اندروید یا وب متفاوت باشد.

سرعت پخش

در حال حاضر گزینه سرعت پخش توئیتر فقط در نسخه اندروید و وب این پلتفرم موجود است و فقط افراد خاصی به آن دسترسی دارند و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم توئیتر این ویژگی جدید را برای همه کاربران خود در دسترس قرار دهد، وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار