توئیتر قابلیت پاسخ‌های منفی را در سطح جهانی آزمایش می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که به زودی توئیتر رای منفی را در سطح جهانی آزمایش کرده و این ویژگی از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - سال گذشته، توئیتر یک ویژگی جدید رای منفی را برای آزمایش بر روی برخی از دستگاه‌های iOS معرفی کرد و اکنون، پلتفرم میکروبلاگینگ در حال ارائه این ویژگی آزمایش شده در مقیاس جهانی برای کاربران خود است.

به گزارش گیزمو چاینا، ویژگی جدید در حال حاضر در نسخه وب توئیتر ظاهر می‌شود و گفته می‌شود به زودی در برنامه‌های اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. برخلاف Reddit که در آن کاربران می‌توانند آزادانه تعداد رای‌های موافق و مخالف را مشاهده کنند، این ویژگی در توئیتر متفاوت عمل می‌کند به این صورت که تعداد رای‌های منفی برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود و این موضوع به الگوریتم توئیتر کمک می‌کند تا بهتر بفهمد چه نوع پاسخ‌هایی برای کاربرانش مرتبط است و به دیده شدن بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.

ویژگی جدید توئیتر

بر اساس اعلام توئیتر آزمایش اولیه به درک این نکته کمک کرد که اکثر کاربران در پاسخ‌های خود نسبت به پستی ابراز بی علاقگی کرده اند که یا پاسخ توهین‌آمیز تلقی می‌شود، یا به هر دلیلی آن را نامربوط می‌دانند و گاهی هم به هر دوی این دلایل. شبکه میکروبلاگینگ همچنین گفت که رأی منفی رایج‌ترین روشی است که افراد برای پرچم گذاری محتوایی که نمی‌خواهند ببینند استفاده می‌کنند.

گسترش هرچه بیشتر این ویژگی آزمایشی نشان‌دهنده این است که به زودی می‌تواند به یک ویژگی دائمی ارائه شده در پلتفرم تبدیل شود تا الگوریتم‌های آن را به دقت تنظیم کند و سایت برای کاربران جذاب‌تر شود. با این حال، مردم همچنین نگرانی‌هایی را نشان داده‌اند که این ویژگی ممکن است به صورت منفی برای بی‌صدا کردن دیدگاه‌های مخالف استفاده شود یا در نهایت منجر به ایجاد اتاق‌های اکو شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار