امام‌جمعه همدان و استاندار همدان در پیامی مشترک از آحاد مردم همیشه در صحنه همدان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان  - آیت‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از آحاد مردم همدان، دارالمومنین و دارلمجاهدین، برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی دعوت کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن سال‌روز رسیدن به استقلال و آزادی ملّت بزرگ ایران، یادآور قیامِ تاریخی مردم به رهبری امام عظیم‌الشان رحمت‌الله علیه، در برابر نظام ستم‌شاهی و استبداد جهانی است؛ روزی که مظهر اقتدار و عزم ملی، نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است.

اینک در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب، ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حبیب دل‌ها حاج حسین همدانی را گرامی می‌داریم.

بار دیگر به فضل الهی با حضور حماسی مردم ولایتمدار، انقلابی، جهادگر و مؤمن استان همدان، اقتدار، عظمت ملت و نظام اسلامی را علیه نظام سلطه جهانی به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌نماییم و به شکرانه تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خیل عظیم مردم مسلمان و آرمان‌خواه استان در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرکت، و ضربه‌ی کوبنده‌ای بر نقشه‌ها و سیاست‌های دشمنان وارد خواهیم کرد.

وعده ما جمعه ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح امام‌زاده عبدالله (ع)

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.