رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی مردم همدان در روز ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان گفت: با توجه به اینکه شهرستان همدان فعلاً از نظر رنگ‌بندی در وضعیت نارنجی است طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به صوت حضوری و پیاده برگزار شود.

در دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سراسر استان همدان در حال برگزاری است و در راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهد داشت.

او گفت: در صورت تغییر رنگ‌بندی و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان همدان راهپیمایی از صورت پیاده  به صورت خودرویی تغییر خواهد کرد و در این زمینه باید منتظر باشیم که تا روز راهپیمایی شرایط استان چگونه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: در صورت حضوری برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن، راهپیمایان از ساعت ۹ صبح با حضور در امام‌زاده عبدالله به سمت بلوار آیت‌الله کاشانی، پل سردار شهید حسن صوفی، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و پیاده راه بوعلی حرکت و در میدان امام خمینی (ره) تجمع خواهند کرد.

محمد مهدی  اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران مراسم راهپیمایی روز جمعه ۲۲ بهمن در همدان است.

فاضلیان گفت: در صورت تغییر رنگ کرونایی و برگزاری راهپیمایی در شهرستان همدان به صورت خودرویی حرکت به سمت میدان پژوهش خواهد بود.

در ۷۵ نقطه استان همدان راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و این راهپیمایی با توجه به شرایط هر منطقه یا به‌صورت خودرویی و یا حضوری خواهد بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.