مسئولان استان در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای همدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر استاندار و جمعی از مسئولان استان همدان با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

استاندار همدان با همراهی آیت‌الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه در استان، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عطرافشانی مزار شهدا با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) تجدید بیعت کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مسئولان استان بر گلزار شهدایی همچون حاج حسین همدانی، علی خوش لفظ و دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مزار آیت الله موسوی همدانی هم حاضر شد و با نثار گل و قرائت فاتحه به ساحت روحانیت استان ادای احترام کردند.

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۲ هزار برنامه و همچنین ۵۰ عنوان برنامه شاخص در سطح مناطق شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین‌های ویژه دهه فجر، یک ستاد استانی مرکزی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ۱۰ ستاد در شهرستان‌های تابعه با ۲۲ کمیته استانی و ۱۵۰ کمیته شهرستانی تشکیل و فعال شده است.

اعزام ۳۰۰ مبلغ در مناطق مختلف استان با هدف برگزاری مشاوره‌های دینی، برگزاری نماز و بصیرت افزایی در ایام دهه فجر به مناطق مختلف از دیگر برنامه‌های این دهه در استان همدان است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.