حسن پور گفت: ۳۰ هزار نفر تاکنون در سیرجان برای طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کرده اند که تمام مسئولان برای تامین مسکن باید وارد عمل شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مجتمع مسکونی ۸۰ واحدی کارکنان شرکت گهر زمین سیرجان با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رییس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین در آیین افتتاح پروژه ۸۰ واحد مسکونی کارکنان این شرکت ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:شرکت گهرزمین به جز این واحد‌ها پروژه ۴۸ واحدی دیگری نیز در دست اقدام دارد که بزودی روند احداث آن را آغاز خواهیم کرد.

او  گفت: شرکت سنگ آهن گهرزمین با صلابت پیگیر حل مشکل مسکن در سیرجان خواهد بود.

شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از شرکت سنگ آهن گهر زمین برای احداث واحد‌های مسکونی گفت: ۳۰ هزار نفر تاکنون در سیرجان برای طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کرده اند که بنده از شهردار و فرماندار  و دیگر مسئولان حاضر درخواست می کنم که به این روند ورود کرده و بخشی از این بار را به دوش بگیرند.

او می گوید:تنها گهرزمین و برخی شرکت‌های معدنی و صنعتی نباید مشکل مسکن را به گردن بگیرند و حتی اگر بخواهند هم بدون کمک مسئولان ارشد شهرستان محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیدیان
۰۰:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
باز هم ثبت نام میکنند
آخرین اخبار