حسین نژاد از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان به صورت حضوری خبر داد و گفت: بازگشایی مجدد مدارس در استان منوط به رعایت استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   استاندار خراسان شمالی  گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر‌ها با وضعیت رنگ بندی زرد و نارنجی به صورت حضوری و در شهر‌ها با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.

تاکنون تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت حضوری است، اما اگر بنابر تشخیص مسئولان بهداشت و درمان استان وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها تغییر کند نحوه برگزاری راهپیمایی نیز تغییر خواهد کرد.

 بازگشایی مجدد مدارس منوط به رعایت استاندارد‌های لازم از جمله کارکرد درست سیستم تهویه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس است.

برگزاری مراسم اعتکاف با حداقل ۲۰ درصد ظرفیت مساجد بدون حضور کودکان و افراد مسن و اعلام محدودیت ظرفیت در تالار‌های عروسی با تشدید نظارت ها، تشدید نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شناسایی و آگاه سازی افرادی که دوز سوم واکسن خود را تزریق نکرده اند، از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.