نمایشگاه گردشگری روستایی و عشایری بخش پیرسهراب چابهار با حضور رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهار، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهارافتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - نظیر راه‌بر دبیر اجرایی  نمایشگاه گردشگری روستایی و عشایری بخش پیرسهراب چابهار گفت: در نمایشگاه گردشگری روستایی و عشایری بخش پیرسهراب ۲۰ غرفه راه‌اندازی شده و محصولات متنوعی از صنایع دستی و میوه‌های گرمسیری را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

نظیر راه‌بر  می گوید: در این نمایشگاه پنج غرفه به عرضه محصولات گرمسیری روستای عورکی دادمحمدبازار پیرسهراب اختصاص داده شده و میوه‌هایی همچون چیکو، گواوا، پاپایا، موز، کُنار، انبه و هندوانه چهارفصل و سایر محصولات به بازدیدکنندگان و گردشگران ارائه می‌شود.

دهیار روستای عورکی دادمحمدبازار ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار در برگزاری این رویداد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش پیرسهراب خصوصا جاذبه‌های روستای عورکی است و اکنون در نخستین روز نمایشگاه شاهد حضور گردشگرانی از استان‌های کرمان، تهران، اصفهان، شیراز و خراسان و اهواز و شمال کشور بودیم.

او گفت: این نمایشگاه، آغاز کار ما برای معرفی جاذبه‌های منطقه است و از همه مهم‌تر در روستای عورکی ظرفیت‌های بومگردی جذابی برای اقامت گردشگران مهیا کرده‌ایم تا سفر خاطره‌انگیزی از شهرستان چابهار داشته باشند.

نمایشگاه گردشگری روستایی و عشایری بخش پیرسهراب تاپایان روز ۲۲ بهمن‌ماه دایر است.

روستای عورکی در فاصله ۶۰ کیلومتری مرکز چابهار واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
بله ممنون
آخرین اخبار